Cumartesi, Aralık 10, 2016
Kumaşlardan Gül Ağacı Yaptım

Kumaşlardan Gül Ağacı Yaptım

33

kumaş değerlendirme
Bu sevimli ağacı yine evde biriktirdiğim, giymediğim kıyafetlerden keserek yaptım :) Evde ne varsa onu kullandım. Gülleri çoraptan yaptığım topun üstüne diktim, aralara da yapaklar diktim ki daha renkli olsun. Saksıdaki yeşillikleri de kumaşlardan keserek yaptım, sanırım fena olmadı :)

kumaş değerlendirme

kumaş değerlendirme

kumaş değerlendirme

33 YORUMLAR

  1. sizin gibi kumaş değerlendirebilen çok azdır. her biri birbirinden harika oluyor işlerinizin, müthiş yine bu da. nefis!

  2. Kumaşla daha neler yapılabilir acaba diye merak etmeye başladım gerçektende… O saksıdaki yeşilliklere ayrıca hayran kaldım ben, çiçekler ayrı güzel… Kokusu geldi sanki buraya kadar:)

  3. cok tesekkur ederim senayatilgan elimden geldikce aklima gelenleri yapmaya calisiyorum. Ama braz zaman ve sabir istiyor herseyle tek tek ugrasmak yorucu fakat begenilince mutluluk verici :)

  4. tesekkur ederim deliisibunlar :) bir gun gardrobumun da resmini cekip paylasayim :D aslinda orda bir sorun yok,genelde ayirdiklarim yavas yavas birikiyor sonrada aklima biseyler geldikce ayirdiklarimi karstirip istedigim gibi birsey bulmaya calisiyorum,ama bazen gardrobumdakilere de goz dikmedigim soylenemez :D

  5. :) walla benim gibi biriktirici ve çocujlarım gibi deliciler olduğu için asıl malzeme bizde ama değerlendirecek adam lazım.Siziii gerçekten tebrik ediyorum ve merakla takip ediyorum.

  6. çok güzel her zamanki gibi gercekten saygı duyuyorum el emeginee harcanan zamana…ellerinize saglık tekrar tekrar…

    ayrıca bır sey sormak ıstıyorum ben begendıgım calışmaları tutmak ıstıyorum ama bır turlu tuttum bölümünü bulamıyorum neden acaba bılen varmıı..eskiden vardı bende o tuttum yazısı ama suan yok… tutmak istiyorum begendıgım calışmaları aramaktan yoruldum valla:)

  7. cok tesekkur ederim hale-hale. Kutudan sonra boyle birseyi de yapmayi denemeye ne dersin? :D
    Tuttuklarim bolumunun olmadigini ben de farkettim sanirim sitede yapilan degisikliklerle alakali bisey.

  8. Senaat, kaçırmışım ben bunu, bu ne güzellik yine.. çalışmalarının hepsinin değerlendirme olması ayrı bir güzellik katıyor :) ellerine sağlık:)

  9. senaat sen insana söyleyecek söz bırakmıyorsun !!! yaptıkların konuşuyor… ellerine sağlık ben bu güzellikte bir kaç dakikamı geçiririm :)

  10. yanlış anlaşılma olmasın bakakaldım demek istedim :) kendi yorumumu okuyunca başka manaya gelebileceğini de gördüm… bayıldım…..

  11. cok tesekkur ederim ecerce,genelde evde ne bulsam bundan ne yapabilirim diye dusunuyorum, sonrada fikirler geldikce boylece geri donusum olmus oluyor :)

  12. bende senin yorumlarina bayildim yagmuryurek :) benzer kumaslar bulunca daha miniklerini de yapmayi planliyorum,yani kucuk gul agaclari :) umarim onlari da begenir guzel yorumlarini eksik etmezsin :) cok tesekkur ederim…

  13. tesekkur ederim. tiryandafilis. ben gulleri giymedigim kiyafetten yapmistim. kumasa sekili cizip sonra kestim. gul sekline getirince de altindan acilmamasi icin diktim :)