Kumaşlardan Minik Gül Ağacı

-

kumaştan çiçek
Daha önce de kumaşlardan gül ağacı yaptım ve paylaştım, bu sefer daha miniğini yaptım ve yine kumaşlardan :) Küçük saksı bulmakta zorlandığım için, saksı için meyveli yoğurdun plastik kabını kullandım ve kumaşla kaplayıp istediğim görüntüyü elde ettim :) Gövdesi için gerçek gül ağacından kurutulmus bir dal kullandım. Bu minik ağacı sürpriz yaparak hep gittiğim parfümeriye hediye ettim. Size hediye getirdim dediğimde ve ne olduğunu görünce, kadın resmen üstüme atlayıp sarıldı :) Beğenmiş olması çok hoşuma gitti ve mutlu oldum, gül ağacım artık parfümeride minik bir dekor olarak kullanılıyor :) Resim çekmeyi az kalsın unutacaktım, tam evden çıkarken son anda akıl ettim :)

kumaştan çiçek

kumaştan çiçek

kumaştan çiçek

24 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    her zaman ki gibi çok harika olmuş bu sefer küçüğünü yapmanın sebebi kumaş mı yetmedi yoksa.gerçi pek küçük durmuyor resimlerde. bu gidişle bir gül bahçesi oluşturacaksın.

  2. Senaat

    tesekkur ederim zulaltan… kumas var ama buyuk agacin yanina bir minik gul agaci yapmak istedim fakat o da hediye gitti :D yenisini yaparim yine :) birde artik gul agaci yerine farkli bir agac yapmayi dusunuyorum onu da yakinda paylasirim :)

  3. yagmuryurek

    güzel olmuş
    çok güzel olmuş
    harika olmuş
    mest oldum
    vuruldum…..
    neden ben o parfümerici değilim neden :( -kıskanç bi kadın oldum çıktım bu sitede… sitenin olumsuz etkileri var :) girişte uyarı olmalı dikkat bağımlılık ve kıskançlık yapar diye.. :)
    her zamanki gibi :) ellerine sağlık :)

  4. shane

    o kadar üretkensiniz ve o kadar hoş şeyler yapıyorsunuz ki… hiç paylaşmamazlık etmeyin, bayılıyoruz işlerinize.

  5. Senaat

    coook tesekkur ederim yagmuryurek. Yakinlarda olsak ve bi tane daha yapmis olsam dayanamazdim onu da sana hediye ederdim inan :) bu aralar hep baska seyler giriyor araya daha fazla sey yapmak istiyorum ama yetisemiyorum herseye malesef.

Bir Cevap Yazın

Senaat

Yakma çiçek süslemeli banyo aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçekli saç aksesuarları

| | 0 Yorum

Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

| | 2 Yorum

Yakma çiçeklerden neler yapabiliriz?

| | 3 Yorum

Kurdela ve boncuktan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden kırmızı gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

İncili yakma çiçekler

| | 2 Yorum

Arı maya konseptli anne-kız taçları

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden çiçek anahtarlık

| | 0 Yorum