Kumaşlardan Tablo (Uyuyan Kızın İkizi)

-

kumaşlardan Tablo
Daha önce yaptığım kumaşlardan uyuyan kız tablomu paylaşmıştım. Aynısından bir tane daha yapmaya çalıştım. Teyzem illa aynısından diye ısrar edince biraz zorlandım, çünkü aynı kumaşlardan bulmak zor oluyor, zira hepsini kendi kıyafetlerimi keserek yapıyorum :) İkinci tablodaki kızın elbisesine uygun tonda kumaş bulmak beni en çok zorlayan şey oldu ama sonunda böyle bir şey çıktı ortaya. Birebir aynısı olmasa da ikizi olmuş oldu :) Umarım beğenirsiniz…

Kumaşlardan Tablo

Senaat

30 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    fırça ve boya olmadan kumaşla nasıl güzel tablo yapılır görmüş olduk muhteşem olmuş :) çok zarif ve temiz çalışmışsın ellerine sağlık :D

  2. senayatilgan

    Hakikaten de ikizi gibi olmuş senaat. Sen yakında seri üretime geçer üçüzünü, dördüzünü, …. , yirmiikizini çıkarırsın ( yirmiikiz gibi bir kelime olmamakla birlikte yazmak için yazmış bulunmaktayım. Türkçe katliamı için afoola :) )

  3. Senaat

    hahha sanki benim turkcem daha guzel :p eglenceli yorumun icin cok tesekkur ederim senayatilgan,daha degisik renklilerini de yapmayi dusunuyorum ama yirmiye ulasirmiyim bilmiyorum :)

  4. yagmuryurek

    sana yapacak yorumum yok en önce gördüğümde Alla alla bu kız bu tabloyu yollamıştı acaba unuttu mu dedim :) sonra bi de ne görem çiftlemişsin tabloyu… bi tane de uyandırmak için gelen prens lazım bu kızlara :) ellerine sağlık ikisi de birbirinden güzel….
    nasıl ayıryorsun bu ikizleri birbirinden elbiselerinden mi?

  5. Senaat

    tesekkur ederim yagmuryurek :) evet elbiselerinden anliyordum hangisi hangisidir diye,bir tanesi teyzemin evine gidene kadar :D

  6. sesiber

    Ben Facebook sayfanda da çok beğenmiştim bu çalışmanı. Seni de Erdem önermişti bana :) Harika geri dönüşümlerin var gerçekten. Ellerine sağlık!

  7. Senaat

    Erdeme de size de tesekkur ederim sesiber.begenmenize cok sevimdim.bu aralar yarim kalan cok is var insallah onlari da bitirip paylasabilirim ve boyle guzel yorumlar alabilirim :)

Bir Cevap Yazın