Salı, Aralık 6, 2016
kurdelalar için kutu

kurdelalar için kutu

19

kurdelalarımızı muhafaza edebilecek, dağınıklıktan kurtaracak bu kutu bir geri dönüşüm çalışması.silindir biçiminde bir kutuyu kumaşla kaplayarak elde etmişler. aklıma cips kutuları geldi, onlarla yapılabilir.bence kutunun içine, kurdela makarasının geçebileceği bir çubuk da konsaymış iyi olurmuş.daha düzgün olurdu sanki..

19 YORUMLAR

  1. bende cd kutularından yapılmışını görmüştüm ama budave küçükşheyler ellerine sağlık çok hoş olmuşbendemi bir toparlasam ne yapsam şu kurdeleleri

  2. yldoz, sesiber, alonenes beğenmenize sevindim. ben de benimkisini daha çok sevdim. cıvıl cıvıl oldu çünkü. kumaşım yoktu, kağıtla kapladım üstelik.aslında bu kutuyu görünce öyle çok şey geldi ki aklıma. örneğin kağıt havlular için çok şeker olur bu kutudan kılıf. zamanla tozlanması, yere düşünce kirlenmesi önlenir. ahşap olan kağıt havluluklar (hani yuvarlak bir zemine ortadan sabitlenmiş çubuktan ibaret olanlar) bana çok çıplak ve fakir geliyor zaten. böyle kaplarsak cici bici olur. kutu bulamazsam kutuyu da kendim yapıp yine de giydireceğim kağıt havlumu. aslında teneke konserve kutularını delebilsem, fimoyla kaplayınca daha da güzel olur ama… eyvahlar olsun, artık hiçbir kutuyu atamam ben..

  3. çok süper olmuş kucuksheyler aslında tuvalet kağıdında da şöyle renkli bir kutu olsa ne hoş olur ben bunu bi düşüneyim nasıl yaparım

  4. ay bunu az önce küçükşeylerin blogunda gördüm alla alla hemen kopyalanmış derken onun buradan esinlendiğini anladım, çok da güzel olmuş.