Kurdele Nakışı Runner

-

Bir süredir kurdele nakışı kursuna devam ediyorum. Bu runner ilk kurdele nakışı denemem.Kumaş şanzelize. Dallar simli iple sap işi, yapraklar zincir ve kurdele ilmeği, çiçekler de beş bacak gül.Kurdele nakışı çok zevkli arkadaşlar, çoğunuz biliyordur eminim, tam bir renk cümbüşü, çeşit çeşit ve renk renk kurdeleler içinde kendini kaybediyor insan.

32 yorum gelmiş

  1. eylulaksami

  2. Benden

  3. dolunay82

    her kurdela işini sevmem ama seninki rengi deseni çok güzel olmuş.ellerine sağlık.tesbihte bütünlük sağlamış hani:))gülegüle kullan.

  4. Noblesse

    sibelcim çin iğnesi nakışları gördükten sonra…geçen sene kursta bir arkadaşım başlamıştı ama bitiremedi.Sabır gösterilebilse çok zarif tabii.

  5. sibeltunay

    Demek ki haklıymışım…Ben bilmeden başlamıştım.Ben de mi bir tuhaflık var diyordum,bunu duyduğuma sevindim vallahi.Kurdelenin zarifliği de başka,hele beş bacaklı güllere bitiyorum.

  6. bkayabey

    çok güzel ellerine sağlık :)bende gidiyorum kurdela nakışı kursuna bir seccade başladım 5 hafta oldu hala elimde :) hem işi çok hemde çalışıp kurs zor gidiyo biterse inşallah yayınlıcam :)

  7. Noblesse

    bkayabey hem çalışıp hem iş bitirmek zor tabii, sabırsızlıkla bekliyorum yaptıklarınızı.Favorim, mavim teşekkürler

  8. GGuven

    Gerçekten çok özenli bir çalışma. Bayıldım. Ellerinize sağlık. Ben daha az emek isteyen bir runner yapmak istiyorum. Deri kullanacağım. Zımba ve deri saçaklarla süsleyeceğim. Modeli kafamda az çok oluşturdum ama deri runnere nasıl bir astar kullanacağımı bilemediğimden bir türlü başlayamadım. Leke tutmamalı. Ütü istememeli. İnce olmalı ama şeffaf olmamalı.. Nasıl bir kumaş olabilir ki bu. Yine deri ile astar oluştursam bu defa astarı yüzünden pahalı olacak. :) Bana fikir verebilecek olan var mı?

  9. GGuven

    Yapacağım runnerı piko ile tutturacağım aplikelerle süslemek istiyorum. Bir de derinin kenarlarını zımbaları tutturmak için tek kat kıvırmam gerekecek. Arka tarafta ister istemez kirli bir görüntü olacak. Siz kurdele nakışı uyguladığınız bölümü aynı kumaşla astarlamışsınız sanırım. Belki de yine deri kullansam iyi olur. Bilemedim işte. Şimdilik bu projemi erteledim. İyi bir fikir oluşana kadar bekleyecek. :)

Bir Cevap Yazın

İnce mavi keçeden çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Pembe keçeden çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kırmızı keçeden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kalın keçe ile kolay çiçek nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Mavi keçe çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ortası incili keçe gün yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden pervane çiçeği yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Keçeden gelincikli bebek bandı yapımı

| | 0 Yorum

Keçe gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Keçeden karanfil yapımı

| | 0 Yorum

Keçe çiçek yapılışı

| | 2 Yorum

Keçeden renkli güller

| | 0 Yorum

Vazoda keçe çiçekler

| | 0 Yorum

Minik keçe çiçekler

| | 0 Yorum