KURDELE NAKIŞLI ÖRTÜLER

-
kurdele nakışlı örtüler
kurdele nakışlı örtüler

gümüşlerin hobi dünyasıbloğumdan bir model daha.kurdele nakışlı bir model daha.modelde organze kurdelenin geniş kurdele ve inceleri kullanılmış.bu model de de kurdelelerin tamamı organze kurdele.bu aralar organze kurdelelere takmış durumdayım. organze kurdele işlerde çok hoş duruyor.bo modelde sergimizden bir model.hazır sade bir örtünün üzerine kurdele nakışı işlenip,çok güzel bir kurdele nakışlı örtü yapılmış.inci boncuklar da modeli çok güzel tamamlamış.ikinci resimdeki çok şık bir orta sehpa örtüsü ayrıca konsol örtüsü olarakta kullanılabilir.modelde işin tamamında majestik kurdele kullanılmış.kumaş olarak ta şanzelize kumaş kullanılmış.yapraklar 4 mm’lik yeşil kurdele ile balık sırtı tekniği uygulanarak yapılmış.çiçekler ise düz batımlı taç yapraklar çalışılarak yapılmış.çiçeklerin ortası ise sim ip ile tohum işi yapılmış.modelin dalları ise sim iple italyan düğümü(ankara yolu) ile yapılmış.

kurdele nakışlı örtüler
kurdele nakışlı örtüler

6 yorum gelmiş

  1. Daliya

    Şahane görünüyor. Hiç kurdela nakışlı örtü kullanmadım. Yıkandığında nasıl oluyor bozulma meydana geliyor mu?

  2. hazalhobi

    sevgili Daliya:kurdele nakışı hassas bir nakış ama yapılışı muntazam yapılırsa fazla sorun olmaz.kurdele nakışında organze kurdele kullanmak daha iyi.çünkü organze diğer kurdelelere oranla çok kullanışlı.kurdele nakışı yıkanırkende ılık suda elle ve beyaz sabunla yıkansa bozulma olmaz

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum