Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kürk kalpak ve boyunluk

5 YORUMLAR

  1. yani eline sağlık da, ne üzerinde denemişsin ne başka bişey. ne kendi bloğuna yönlendiriyor ne de nasıl yaptığını anlatıyor. kürkten kalpak ve boyunluk yapmışsın, böyle aaa bak neyden ne yapmış diyeceğimiz bişey de değil :( yani arkadaşlar valla beni siteden atsınlar isterlerse ve hiçbirinizi kırmak istemiyorum gerçekten ama bazı postlar sanki amacı yok gibi geliyor bana. eline sağlık güzel olmuş. güle güle de giy. kalbini kırdıysam affet, tutamadım kendimi.

  2. Canım benim öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Yorumlarda tabiki eleştiri olacak. Tabi saygı çerçevesinde.. Amacımız reklam yapmak değil. Birbirimizden öneri ve bilgi aktarımı… Zannedersem görmedin. Başlığın hemen altında Bloğum topilik yazıyor. Bloğuma girdiğinde de profil resmim kalpaklı… Yapım aşamasını yazmadım dikmeyi bilen arkadaşlar zaten fotoğraflara bakınca anlayacaklardır. Sevgilerimle… Bloğuma beklerim…

  3. ellerinize sağlık @topilik, size aramıza hoş geldiniz diyememişim, geç olmakla beraber kabul edin.

    @YogaYapanBalik; her çalışmanın açıklamasına ve yapım aşamalarına yer verilmiyor, bunu biraz kullanıcıların isteğine bırakıyoruz. bazı çalışmalar sadece ilham verici birer model olarak yer alıyorlar sitede. bazı kullanıcılar kendi bloglarında açıklamasını verip oraya yönlendirme ekliyorlar. isteyenler de elbette burada açıklamasını yapıyor ve bu yazılar tarif anlamında çok faydalı oluyor. onları daha bir derleyip toplayacağız ama bir kısmını burada bulabilirsiniz: http://10marifet.org/etiket/anlatimli

  4. Çok teşekkür ederim shane. Ayrıca açıklamanızda beni sevindirdi. Kimseyi kırmak istemem. Hele ki bu konularda…. Bazen blogda da olsa ne kadar açıklarsanız açıklayın bu işlere yeni başlayan arkadaşlardan mutlaka anlamayanlar olabiliyor. Yorumların amacıda bu değil mi zaten. Sormak istenen konularda seve seve açıklama getiriyorum. Bilenler için de zaten sadece fikir kaynaklı… İyi günlerde görüşmek üzere sevgilerimle..