18 yorum gelmiş

  1. BynFavori42

    burdaki kumaşta kürk kumaş mı acaba? sizinki koyu renk olunca pek seçemedim aynı tip kumaş mıdır acaba_? Klozet takımı havlu vs çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama bence buraya bi kaç resim daha ekleyin mirayet hanım herkes linklere yönlenmeyebiliyor

  2. gonuldenele

    Resimler daha detaylı olsaydı keşke.ellerinize sağlık.Bu arada arkadaşlar bir çok ilde şubesi bulunan Bursa kumaş pazarında peluş olarak satılıyor.Sanırım metre fiyatı 16-18 gibi .Eni de 1.40 bilginize:))

  3. mirayet

    Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.Daha fazla resim koyabilirim fakat linkten bakılıyor diye düşünüyorum.Ama bundan sonra daha fazla koyarım BynFavori42 teşekkür ederim. Kumaşlarımı Bursa Kumaş Pazarından ve Reyhan Pazarından alıyorum. Bu klozet takımının kumaşı kürk, peluş olanlarıda var fakat kürkle daha güzel oluyor. Peluş ince kalıyor.gonuldenele evet peluşların metresi 15 lira, kürkler 30 lira. Kürkü bulmak biraz daha zor oluyor , peluş’un hemen hemen bütün renkleri var.

  4. ozimer

    Çok hoş emeğinize sağlık üylerin yaptıkları el emeklerini büyük zevkle okuyor insan…Tekrar ellerinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Sutaşı ile süslü kumaş peçete yapımı

| | 1 Yorum

Renkli kumaşlar ve sutaşı ile çok hoş ve zarif kumaş peçeteler dikelim. Nasıl yapılır derseniz, çok güzel bir anlatımını buldum. Kare şeklinde kumaşlara ihtiyacımız olacak. Kolay yıkanır cinsten olsun, pamuklu...