Kuş resimli mavi vazo – dekupaj

-

dekupaj-ile-vazo-yenileme
Daha önce bu kuşlara aşık olduğumu söylemiştim sanırım. Bu vazo da yenilenme projesine bu kuşlar sayesinde katıldı desem yalan olmaz. Vazonun yapılışına gelince; vazonun şeffaf bırakılacak kısmını önce maskeleme bandıyla bantladım. Ponpon süngerle bebek mavisi rengine boyadım, tabii ki enamel cam boyasıyla.

2 kat boya yaptıktan sonra resim transferini yaptım. Resimin kenarlarına rölyef pasta ile elimdeki stencillerden birinin desenini yaptım. Açıkçası ben bu kabartma işini çok seviyorum. Yaptığınız şeye boyut kazandırıyor ve bu da daha canlı gösteriyor. Desenlerin çok beyaz olduğunu düşündüğümden rölyef pastanın üzerine parmak yaldızla yaldız geçtim.
Maskeleme bandını söktüm, mat vernikle vernikledim ve şeffaf olan kısmı şerit dantel yapıştırarak süsledim.
Düz şeffaf vazom süslü püslü bir vazoya döndü :)

dekupaj-ile-vazo-yenileme-

dekupaj-ile-vazo-yenileme-2

dekupaj-ile-vazo-yenileme-3
Daha fazlası için bloguma göz atabilirsiniz. Sevgiler…

gulcanakyazi

Meraklı, herşeye hevesli, "çocukta yaparım kariyerde" modunda, o da olmazsa hobilerim var diyen biriyim. Örerim, boyarım, tasarlarım.. yaparım da yaparım, tabi kendimce.. hobilerim arttıkça daha çok paylaşma isteği doğdu içimde. bu yüzden buradayım, paylaşalım güzelleşelim :) Sevgiler..

2 yorum gelmiş

  1. gulcanakyazi

    çok teşekkürler @shane :)

    bu arada arkadaşlara bilgilendirme: bloğumun adını uzunluğu sebebiyle aldığım eleştirilerden ötürü değiştirdim o yüzden linkim açılmıyormuş sevgili shane uyardı.

    bloğumun yeni adı:

    gulcandan.blogspot.com.tr

    Sevgiler..

Bir Cevap Yazın