Kütük üstüne taş boyama “Gece Baykuşları”

-

Kütük üstüne taş boyama, Gece Baykuşları isimli çalışmam. Tamamen el boyamasıdır. Duvar süsü ya da kapı süsü olarak kullanabilirsiniz. İstenilen her düşünce kütüğe uyarlanabilir. Hayallerinizi doğadan malzemelerle buluşturuyoruz ve evlerinize kadar ulaştırıyoruz. Yazlık duvarlarınızı zevkinize göre şekillendiriyor ve bu süsleri yapmaktan mutluluk duyuyoruz. Boyalarımız su bazlı olduğu için sağlığa zararsızdır. Budanan ağaçları deniz taşları ile buluşturup hayallerinizin tasarımlarını yapıyoruz.
Taşlar da kütük de su bazlı vernik ile renklendirildi. Taş boyama da, kütük boyama da son derece insana kendini iyi hissettiren hobi çalışmalarından. İlla resim yeteneğiniz olmasına da gerek yok, güzel bir keçeli kalemle size kendinizi iyi hissettirecek bir kelime bile yazabilirsiniz taşın üzerine. Ya da resim yeteneğinize güveniyorsanız benim gibi temalı çalışmalar, taş boyama ile tablolar da oluşturabilirsiniz.
Taş boyamak için genelde su bazlı akrilik boya kullanılıyor eğer fırçalı bir boyama çalışması yapmayı düşünüyorsanız. Ya da hobi sanat kalemleri ile de istenilen figür çizilebilir tabii ki.
Taş boyamaya başlarken dikkat edilmesi gereken en önemli şey önce taşı yıkayıp, varsa üzerini pürüzlerden arındırmak. Yani boyama ya da çizim yapacağınız yüzeyi pürüzsüz hale getirmek lazım.
Boyamanız bittikten sonra kalıcı olması ve yıpranmaması için su bazlı vernik ya da şeffaf oje ile taşın üstünden geçmenizi tavsiye edebiliriz.

Kütük üzerine taş boyama Gece Baykuşları çalışmasını beğendiyseniz profilimden instagram hesabıma ulaşarak diğer işlerimize bakabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Ahşap üzerine taş boyama duvar süsü

| | 0 Yorum

Taş boyama kelebekli tablolar

| | 0 Yorum

Taş evli duvar dekoru – taş boyama

| | 0 Yorum

Taş boyama kalpli pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le taş nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Taş boyama – dekoratif taş

| | 0 Yorum

Taş boyama baykuşlu duvar süsü

| | 0 Yorum

Taş boyama Küçük Prens kolyesi

| | 0 Yorum

Taş boyama – dekoratif taşlar

| | 0 Yorum