Kuzey’e keçeden lüks korsan kapı süsü

-

kapı süsü
Merhaba. Kuzey bebişe yaptığım lüks korsan kapı süsüm bugün bitti, hemen paylaşıyorum. Elbette gene deniz feneri ışıklı olarak yaptım. Aç-kapa, eğlen yani :) Özellikle bebek büyüdüğünde oynar durur feneriyle. Ya da karanlık odada gece lambası niyetinde de kullanılabilir bu kapı süsüm. Arkada düğmesi bulunur. Ayrıca pil yatağını da sakladım arka tarafına. Çift kalın çemberi iki farklı desende kumaşla kapladım. Tüm figürler, harfler dahil elyaf dolgulu ve elde dikildi. Devamı el emeği albümlerimde, blogumda.

kapı süsü
Sanırım bu yaramaz kedi balığı yakalayıp fenerin tepesinde yemeyi düşünüyor :)

kapı süsü
Keçeden bulutlar dikildi, korsan gemisi düğmesi eklendi. Çemberin kenarları halatla süslendi.

kapı süsü
Keçe harfler deniz basklı grogren kurdeleyle süslendi. Aynı kurdeleden fiyonklar konuldu çemberin kenarlarına. Ortasına çapa broşu yerleştirildi.

kapı süsü

kapı süsü
İşte yabancı tasarımcının tasarladığı ithal, korsan temalı düğme seti. Korsan gemisi, korsan şapkası, harita, sandık, kılıç. Kapı süsümü süslemek için kullandım. Diğer düğme setinde çapa, dümen, gemiler gibi düğmeler bulunur.

kapı süsü

kapı süsü
Bu da korsan şapkası düğmesi :)   100 % sevgiyle yaptım.

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü

7 yorum gelmiş

  1. aylar

    Sevgili anneler babalar, sizden ricam: Lütfen, burada yorum penceresini kullanarak sipariş, fiyat veya kargoyla ilgili sorularınızı buradan yazmamanız, zira bu site satış sitesi değildir, ve ürünün fiyatını yada buna benzer bir soru bana buradan sorduğunuzda buradan size bilgi veremiyorum.
    Herhangi bir soru sormak istediğinizde YORUM yazarak değil, ama ürünün anlatımında vermiş olduğum LİNKLERE tıklayarak direk mail adresime ulaşıp sorunuzu iletebilir, benden cevap alabilirsiniz, zira buradan siparişle ilgili sizleri cevaplamam etik olmaz.
    Anlayışınız için teşekkürler, Aylar :)

    (ama ürünümle ilgili beğeni yada eleştirinizi yorum olarak yazmanızda sakıncası yok :) )

  2. pembehobi

  3. aylar

    sevgili pembehobi (adınızı bilmiyorum, bağışlayın) bu çift kalın simiti bulamazsınız ki, el yapımı bu, onu yapmam günümün yarısını alır, kumaşla kaplamak ta günün yarısını alır…bazen 60- bazen 70 cm’lik yapıyorum, ama sonuçta kocaman bir çember oluyor

  4. aylar

    Munures, benimle alıp veremediğiniz ne var? Ürünümün altında, sanal vitrinime bakan ziyaretçilere yönelik istediğim notu ya da yorumu yazabilirim, lütfen siz de yorum yazmak için kendi alanınızı kullanın, anlaşıldı mı? :) İlle de bana buradan yazacaksanız, benim de kendi sayfamda yorum yazmama sesinizi çıkarmayın.

  5. pembehobi

    Ben Zeynep Aylar Hanım
    Bende elimde yapıyorum ama tam istediğim gibi olmuyor.Çok özel olmazsa içinde hangi malzemeyi kullanıyorsunuz acaba lütfen yardımcı olun….çok teşekkürler

Bir Cevap Yazın

aylar

Yıldızlı erkek bebek kapı süsü

| | 1 Yorum

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum