LACİVERT VE GÜMÜŞÜN UYUMU

-

Bu seramik takımın farklı olmasını istediğim için lacivert ve gümüş varak çalışması yapmıştım.Genelde ev aksesuarları altın renginde veya parlak renkli ve taşlı oldu son yıllarda.Ben cafcaflı renkleri çok sevmediğim için bu şekilde çalışmıştım.

Bu takım aynı zamanda bu bloğu ilk açtığımda yayınladığım ilk posttu.Onun için arada gözden kaçtığını düşündüğüm için tekrar yayınlamak istedim.Arada eski postları özellikle arada gözden kaçtığına inandığım bazı çalışmaları yeniden yayınlamak istiyorum.Seramiğin tozunu aldıktan sonra (ben seramik objeleri suyun altında yıkıyorum.Böylelikle seramik suya doyuyor ve çok fazla boya emmiyor ve boyama daha düzgün oluyor,fırça izi kalmıyor.) gümüş varak çalışacağım yerleri gri renge diğer yerleride lacivert renge boyadım.Laciverti düzgün satıh elde etmek için birkaç kat boyadım ve her boya arası iyice kuruyunca hafif bir zımpara yaptım ki boya daha düzgün olsun.Gri boyalı yerlere yaprak(tül) varak tutkalı sürdüm ve şeffaflaşmasını bekledim.Varakları düzgün bir şekilde yerleştirip yumuşak kıllı bir fırçayla (temiz allık fırçasıda kullanabilirsiniz)ortadan kenarlara doğru süpürdüm.Varağın yüzeye yapışmasını ve kurumasını bekleyip iyice kuruduktan sonra yumuşak temiz bir bezle varağın fazlalıklarını aldım.Burda ki püf noktası yüzeyin iyice kuruması yoksa varakta çıkabilir.Daha sonra siyah eskitme boyasını varak olan her yere sürdüm ve yine yumuşak temiz bir bezle fazlalıklarını aldım.Eskitme boyasıda kuruduktan sonra onestroke çalışmasını yaptım ve vernikledim.NOT:Arkadaşlar boyamayla ilgili sormak istediğiniz şeyler olursa seve seve cevaplarım.Çok fazla teknik anlatmadığımın farkındayım.Çünkü herkes boyama yapıyor en azından biliyorlar diye çok fazla anlatımda bulunmuyorum.Bundan sonra yaptığım teknikler elimden geldiğince anlatacağım.Ama sizlerde sorularınızla beni yönlendirebilirsiniz.

3 yorum gelmiş

  1. GGuven

    Ellerinize sağlık. Bana göre çok başarılı bir çalışma olmuş. Çok asil duruyorlar. Ellerinize sağlık.

  2. Elisi Defteri

    Ben zaten bütün çalışmalarınızı çok beğeniyorum. Bunlar da muhteşem olmuş. Faydalı bilgileriniz ve paylaşımcı yaklaşımınız için de ayrıca teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Cam boyası ile seramik boyama duvar süsü

| | 2 Yorum

10marifetli Instagram konukları: tasarim_askina

| | 7 Yorum

El yapımı seramik objeler

| | 0 Yorum

Seramik hamurundan masa üstü bibloları

| | 6 Yorum

Seramik kurabiye canavarı

| | 1 Yorum

Kilden kişiselleştirilmiş biblolar

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo modelleri

| | 5 Yorum

El boyaması minik seramik tencereler

| | 0 Yorum

Seramik kalp süslemeli pano yapımı

| | 0 Yorum

Tuğralı kalp duvar süsü

| | 0 Yorum

Kırmızı duvar süsü modelleri

| | 0 Yorum

Hediyeli Hello Kitty’li seramik tabak

| | 0 Yorum

Üç boyutlu duvar süsü

| | 0 Yorum

Seramik tabak yenileme

| | 0 Yorum