Pazar, Aralık 4, 2016

21 YORUMLAR

  1. bloğunuzdada çok beyenmiştim zaten aslında canı sıkılan çocukların eline verilince epey oyalayıcı olur dizer ddururlar :))ellerine emeğine sağlık canım harika olmuş

  2. Artık nerede olursak olalım gördüğümüz herşeye “nerede değerlendirebilirim, nereye kullanabilirim” gözüyle mi bakıyoruz dersiniz. Ben öyle oldum…rengin efendisi, değerlendirmen ve tasarımın çok hoş, mutlulukla kullan, ellerine sağlık..

  3. Önceki çalışmanıza bakarken görmüş ve yazmıştım zaten.Çok beğendim, harika olmuş, renk renk.Ellerinize sağlık.

  4. o kenarda tam benlik bir biblo bebek var..ben onu istiyom :'((çok beğendim o benim olsun :'((((aaa lamba da ne güzelmiş yaa…valla bibloya bakmaktan,lambayı sonradan farketmişim çok pardon :(ben lambayı da istiyom :(((Allahım,tam bir çingeneyim ha :))

  5. Dün bilgisayarımdan uzaktım ancak şimdi girebildim 10 marifet’e. Bu güzel yorumları okumak çok mutlu etti beni:))DenDenak, Sakagün çok teşekkür ederim. Boncukları alalı en az 2 yıl olmuştu. Yerini tam hatırlayamam ama. Kapkara camdan kelebeğin söylediği gibi çocuklarla ilgili bir reyonda idi. Kocaman şeffaf bir plastik şişe içinde satılıyordu. Daha elinde kalan boncuklarla 2 lamba daha yapabilirim. Boncuklar oldukça fazla..

  6. Sevimli hayat çok haklısınız çocuklarla beraber yapılabilecek bir etkinlik bu.Koçtaş’da satılan hazır lamba altları görmüştüm. Üstünün de iskelet kısmı satılıyor zaten. İskeleti zevke göre kapatınca işte çocuklara anneleriyle beraber muhteşem bir uğraş:))

  7. Sevgili Banuca, aynen söylediğiniz gibi artık birşey atmadan önce iki kere düşünüyorum, acaba biryerde bir işe yarar mı diye:))Ivır zıvır dolabım gittikçe kalabalıklaşıyor. Bir yandan doluyor bir yandan yaptıklarımla boşalıyor:)))Bence böylesi güzel, hem çevreye, insanlığa duyarlı, hem tasarruflu:))

  8. Sevgili Acemihobici, Gülseyhan, Adadenizi, Yamalıbohça, Mtnaz11, Dilevser çok teşekkür ederim yorumlarınız için.Sizin de yorum yazan parmaklarınız dert görmesin:))

  9. Figen ablacım, Çok güldürdünüz beni:)) Allah da sizi güldürsün:)Model adamımı bende çok severim. Ruh halime göre hergün duruşunu değiştirir o. Birgün çoşar, birgün içine kapanır, bir başka gün dans eder…Bu lambanın resmini çekerken hemen poz verdi önünde:))

  10. Çok güzelve capcanlı bir geri dönüşüm olmuş. O model adamdan bizde de var. Oğlum hep erkeksi figürler verir ona, ben gidip seninkine benzeyen figürlere döndürürüm. Tatlı kavgalarımız olur bu adamın yüzünden.