Lamba Lamba Söyle Bana…

-
LAMBA
LAMBA

İkea’dan aldığı plastik boncuklar ve eskiden kalma bir maket parçasını kullanaıark yaptım bu lambayı. Özellikle gece boncukların arasından geçen ışığın duvara yansıması süper oluyor:))

LAMBA 1
LAMBA 1

21 yorum gelmiş

  1. sevimli hayat

    bloğunuzdada çok beyenmiştim zaten aslında canı sıkılan çocukların eline verilince epey oyalayıcı olur dizer ddururlar :))ellerine emeğine sağlık canım harika olmuş

  2. banuca

    Artık nerede olursak olalım gördüğümüz herşeye “nerede değerlendirebilirim, nereye kullanabilirim” gözüyle mi bakıyoruz dersiniz. Ben öyle oldum…rengin efendisi, değerlendirmen ve tasarımın çok hoş, mutlulukla kullan, ellerine sağlık..

  3. mtnaz11

    Önceki çalışmanıza bakarken görmüş ve yazmıştım zaten.Çok beğendim, harika olmuş, renk renk.Ellerinize sağlık.

  4. Figen abla

    o kenarda tam benlik bir biblo bebek var..ben onu istiyom :'((çok beğendim o benim olsun :'((((aaa lamba da ne güzelmiş yaa…valla bibloya bakmaktan,lambayı sonradan farketmişim çok pardon :(ben lambayı da istiyom :(((Allahım,tam bir çingeneyim ha :))

  5. Rengin Efendisi

    Dün bilgisayarımdan uzaktım ancak şimdi girebildim 10 marifet’e. Bu güzel yorumları okumak çok mutlu etti beni:))DenDenak, Sakagün çok teşekkür ederim. Boncukları alalı en az 2 yıl olmuştu. Yerini tam hatırlayamam ama. Kapkara camdan kelebeğin söylediği gibi çocuklarla ilgili bir reyonda idi. Kocaman şeffaf bir plastik şişe içinde satılıyordu. Daha elinde kalan boncuklarla 2 lamba daha yapabilirim. Boncuklar oldukça fazla..

  6. Rengin Efendisi

    Sevimli hayat çok haklısınız çocuklarla beraber yapılabilecek bir etkinlik bu.Koçtaş’da satılan hazır lamba altları görmüştüm. Üstünün de iskelet kısmı satılıyor zaten. İskeleti zevke göre kapatınca işte çocuklara anneleriyle beraber muhteşem bir uğraş:))

  7. Rengin Efendisi

    Sevgili Banuca, aynen söylediğiniz gibi artık birşey atmadan önce iki kere düşünüyorum, acaba biryerde bir işe yarar mı diye:))Ivır zıvır dolabım gittikçe kalabalıklaşıyor. Bir yandan doluyor bir yandan yaptıklarımla boşalıyor:)))Bence böylesi güzel, hem çevreye, insanlığa duyarlı, hem tasarruflu:))

  8. Rengin Efendisi

    Sevgili Acemihobici, Gülseyhan, Adadenizi, Yamalıbohça, Mtnaz11, Dilevser çok teşekkür ederim yorumlarınız için.Sizin de yorum yazan parmaklarınız dert görmesin:))

  9. Rengin Efendisi

    Figen ablacım, Çok güldürdünüz beni:)) Allah da sizi güldürsün:)Model adamımı bende çok severim. Ruh halime göre hergün duruşunu değiştirir o. Birgün çoşar, birgün içine kapanır, bir başka gün dans eder…Bu lambanın resmini çekerken hemen poz verdi önünde:))

  10. sesiber

    Çok güzelve capcanlı bir geri dönüşüm olmuş. O model adamdan bizde de var. Oğlum hep erkeksi figürler verir ona, ben gidip seninkine benzeyen figürlere döndürürüm. Tatlı kavgalarımız olur bu adamın yüzünden.

  11. Rengin Efendisi

    Benim de yeğenlerim gelince şekilden şekile girer model adamım:)) Çocukların çok hoşuna gidiyor böyle şeyler değil mi?Sevgiler…

Bir Cevap Yazın