lamezibicigo’dan ilk yazı

-
buda balkondaki net hali..:)
buda balkondaki net hali..:)
işte yeni icadım:)
işte yeni icadım:)

işte son icadım….:)öncelikle sitedeki çok çok güzel paylaşımlar için herkesin ellerine emeğine sağlık diyorum. ben siteyi yeni keşfedenlerdenim o yüzden biraz acemi olabilirim sürçülisan edersem affola:) elişi yapmayı seviyorum öle çok boş duramam ancak bir işide uzun süre yapamaz sıkılırım.bir patik örsem tekini örer araya bi değişik iş alır diğerini sonradan örerim..:) öle çok afilli işlerde bilmem aslında biraz örgü iyi derecede dantel:)yeni yeni iğne oyası işte bu kadarcık…:) ama bu nacizhane el işlerimi kazanca dönüştürmek için elisimarket.com adında bir site açtım.emeğin kazanca dönüştüğünü görmek güzel:) neyse şimdilik bu kadar yeter geçeyim son yaptığım öle çokta yaygın olmadığını düşündüğüm kağıthavluluğa artık mutfaklarımızda kağıthavlularımızı çok daha hijyenik saklıyacaz…:)

66 yorum gelmiş

  1. nalana

    önce hoşgeldin diyeyimellerine sağlıksonra da bloglardan satış yapanlar için vergi ve ceza söz konusuymuş.İstersen sesiberin bloguna gidip durumu bir incele diyorum .

  2. öncelikle herkese hoşbulduuuum :):):)kara haberden haberim var o konuda çok dertliyim ama susayım şimdi:)bu ismin anlamı gürcüce güzel kız demek heee gürcümüyüm değilim :) arkadaştan duyardım hep ilginç geldi kullandım bende…..:)fikrimi beğendiğinize sevindim.isteyen herkese yapabilirim.(sevgihamzadayi@gmail.com)dan iletişim kurabilirsiniz.:)öpüyorum hepinizi

  3. hoşbuldum inciduru..he bu arada bunun tuvalet kağıtlığıda var bi ara onuda eklerim….:):):) hee o çok daha kullanışlı klozetin yanına asıyorsunuz.aaaa kağıt bitmiş olmuyorsunuz…:):):):):):):):)

  4. alttaki iki taneyi diyorsun sen ama dikkat edersen onlarda rulolar biraz daha içeri doğru kenarda pay fazla çıkmış ondan ezilmiş gibi duruyor…

  5. PARES

    Canım aramıza hoş geldin :) bizler burda aile gibiyiz artık sende aileden birisi oldun:) yapmış olduğun peçetelik de çok güzel olmuş :)

  6. valla hiç yabancılık çekmedim çok sıcaksınız hepiniz benim internetten çok sanal dostum var inş. sizlerlede öyle olurum.tüm güzel sözlere teşekkürler…:)

  7. alya nurten torum kusura bakma yalnış anlamışım:)peçetelerim çay saatleri ve yazın bahçe balkon kahvaltıları için çok iç açıcı oldular isteyenlere istedikleri renklerde yapabilirim….:):):)

  8. :):):) yok canım nikah tazelemene gerek yok.yapıp satıyorumda ben bunları 15 lira cık yeter.nikah tazelemek daha pahalıya mal olur sana…:):):):):):):)

  9. alalım derken kaç tane istiyonuz ki sayı artarsa fiyat 10 a düşer tabi:):):):):):):):)ayyy gönül ister yap bütün isteyene hediye et ama şu aralar tamamen duygusal…:(

  10. evet alya cım hatta gittim tekrar kağıt havluları koydum içine bi daha baktım :):):):):)ezilmesi imkansız bu örnek nereye çeksen oraya gidiyo esnek yaniiiii:)

  11. merhaba bende yeni yeni bişeyler yapmaya başladım sizleri hep takip ederdim çok güzel şeyler var bu tuvalet kağıtlığınada ayrıca bayıldım.hepınıze teşekkür ederim

  12. slm canım şimdi sana onu soracaktım sakaryadanmısın diye hemşehriyiz yani:)tuvaletkağıtlığını beğendiğine sevindim…nasıl sen yaparmısın bişeyler elişi gibi sakaryalı hanımlar becerikli olur:):):):)

  13. eh işte biraz biraz yaptm bişiyler yayınladım ama beklemede çok heyecanlıyım bakım benimkilerde sizlerinki kadar beğenilicekmi

  14. ayme

    hoşgeldin öncelikle:)) çok hoş olmuş ellerine sağlık..benim de her şeyde gözüm kalıyo bunu da ekliyorum yapılacaklar listesine:))

  15. ayy ya malum yazdı düğünler bilmem neler şimdide ramazan bide bu sıra siparişlerim var onları yetiştirmeye çalışıyorum onun için biraz uzak kaldım arkadşlar…:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum