Lavabo Perdesi

-
lavabo perdesi
lavabo perdesi

lavabo perdesi
lavabo perdesi

16 yorum gelmiş

  1. kucukgunes

    çok ii bi fikir. bende misinaya irili ufaklı pullar dizerek yapmıştım.resmini bi ara yollamaya çalışırım ama bu daha kullanıuşlı olmuş.

  2. yildiz32

  3. aslisalkaya

    Güzel olmuş ellerine sağlık. benzer bişey bende yapmıştım ilerleyen günlerde bende göndericem. fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

  4. yildiz32

    fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    yayınlandığı zaman bize de ilham kaynağı olur belki.yada ortak fikirlerle çok daha güzel ürünler ortaya çıkarabiliriz.

  5. yildiz32

    Hımm çivilemekten daha şık olmuş valla, ellerinize sağlık

    8 tane trabzandan bir pembe bir krem rengi kullanarak ördüğümüz parçaya çektiğimiz zincirleri ekledik ve arasına da dik durması için sert bir tel geçirdik.sadece 2 kanca ile duvara sabitledik oldukça sağlam oldu.

  6. yildiz32

    Site kurallarına göre yayınlanan bir ürün tekrar yayınlanır mı bilmediğim için deneyemedim.Eğer yayınlanabiliyorsa gönderirim tabiki.Ama renkler pembe ve krem.Bizim fayanslar bu renklerde olduğu için tercih ettik.ikinci resim biraz daha net.

  7. yildiz32

    :) o kadar boncuk maalesef yoktu.kullanılmayan tesbih, toka, anahtarlık, küpe, takı ne varsa bozduk, bir de eskiden makrome ile uğraştığım için artan boncuklar vardı. Ama pazardan bol miktarda takı ve boncuk da aldık :))

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum