Lavanta bardak altlıkları – keçeleme

-

Lavanta bardak altlıkları keçeleme ya da keçe iğneleme tekniği ile yapıldılar. Mevsimden ilham aldık ve masalarımızda çiçek açsın istedik. Keçe plakalar uzerine yün keçelerle keçe iğneleme tekniği kullanılarak işlenen bu bardak altlıkları istenilen desenlerde ve renklerde zevkinize göre tasarlanabilmektedir. Beyaz üzerine mor, yeşil ve sarı renk yün keçelerle çalıştık biz.
Ev ziyaretlerinde sevdiklerinize vereceğiniz hediyelikler olarak da değerlendirebileceğiniz bu bardak altlıklarını aynı desenden keçe sepetler ile de kombin olarak tasarlayabiliyoruz. Ya da isterseniz yine keçeden lavanta desenli amerikan servis ve runner modelleri yaparak birbiri ile uyumlu bir salon ve sofra takımı da oluşturabilirsiniz.
Keçe bardak altlıkları aynı zamanda çocuğunuzun doğum günü, diş buğdayı ya da bebek mevlüdü gibi özel gün kutlamalarında hediyelik olarak dağıtılabilir. Üzerine isim, yaş ya da tema doğrultusunda bir figür işlenerek tabii…
Ürünlerimiz ile ilgili daha fazla çeside ulaşıp sipariş vermek isterseniz bize profilimizdeki mesaj bölümünden veya instagram hesabımızdan ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın