Lif modelleri; örgü masaj lifi

-

lif modelleri örgü masaj lifi

Bu siteyi kısa süre önce keşfettim, tam benlik bir site. Resimde, dün öğrenip hemen uyguladığım tığ ile nohut örgü yöntemiyle çok sıkı örerek yaptığım masaj lifi. Beğeneceginizi umarım… Sade ama işlevsel lif modelleri arıyorsanız sizin için uygun olur.

11 yorum gelmiş

  1. banuca

  2. recycled life

    Hepinize çok teşekkür ederim. Umarım güzel vakit geçiririz burada.. Evet ben de çöpçü-elekçi cinsinden biriyim :)Geridönüşümle ilgilenen bu kadar insan olduğunu bilmek ne kadar güzel, deniz yıldızı hikayesinde olduğu gibi biz de denize birer deniz yıldızı atıp çevreyi hayata döndürebiliriz.

  3. celebi74

    HOŞGELDİNNNNNNNNNNNNNN…iyi yayınlar dilerim..çöpçü elekçiysen şekerim doğru yerdesinheheheheegeri dönüşüm projelerini bekliyoruz o zaman..sevgiler …..

  4. kriizantem

    Hoşgeldin hoşgeldin hoşgeldin arkadaşım. Çelebi bende kahve istiyorum, kalpli kurabiyede istiyorum…Mavi kekde istiyorum. ne çok şey istiyorum…Yüzsüzüm abi:))

  5. acemihobici

    ben kahveye yetişemedim, kurabiye de kalmamış, başka sefere inşallah.hoşgeldin arkadaşım, çok güzel yapmışsın baktıkça yıkanasım geldi vallahi, ellerine sağlık. bu nohut örgüyü kafam almıyor benim. annem süveter ördü bana nohut şeklinde, gösterdi de nasıl yaptığını, anladıysam ne olayım.hadi geridönüşümlerini de göster bize….

Bir Cevap Yazın

Video: Tomurcuk lif yapılışı

| | 0 Yorum

Çeşit çeşit örgü lifler – Elif Çeyiz

| | 0 Yorum

Örgü lif modelleri – Berna’nın Lifleri

| | 1 Yorum

Eldiven lif modelleri

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü elbise lif modelleri

| | 0 Yorum

En yeni tığ işi örgü lif modelleri

| | 0 Yorum

2016 örgü lif sabun bezi örnekleri

| | 0 Yorum

2 numara tığ ile lif örgüsü

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: Örgü Hastası

| | 0 Yorum