Pazar, Aralık 11, 2016
Lif modelleri; örgü masaj lifi

11 YORUMLAR

  1. Hoşgeldiiiin. Adına bakılırsa tam senlik buralar. Aramızda büyük bir çöpçü gurubu var ve o çöpleri yoketmek için fikir üretip duruyoruz :))Lifin çok güzel olmuş, örnek seçimin tam liflik…

  2. Hepinize çok teşekkür ederim. Umarım güzel vakit geçiririz burada.. Evet ben de çöpçü-elekçi cinsinden biriyim :)Geridönüşümle ilgilenen bu kadar insan olduğunu bilmek ne kadar güzel, deniz yıldızı hikayesinde olduğu gibi biz de denize birer deniz yıldızı atıp çevreyi hayata döndürebiliriz.

  3. HOŞGELDİNNNNNNNNNNNNNN…iyi yayınlar dilerim..çöpçü elekçiysen şekerim doğru yerdesinheheheheegeri dönüşüm projelerini bekliyoruz o zaman..sevgiler …..

  4. Hoşgeldin hoşgeldin hoşgeldin arkadaşım. Çelebi bende kahve istiyorum, kalpli kurabiyede istiyorum…Mavi kekde istiyorum. ne çok şey istiyorum…Yüzsüzüm abi:))

  5. ben kahveye yetişemedim, kurabiye de kalmamış, başka sefere inşallah.hoşgeldin arkadaşım, çok güzel yapmışsın baktıkça yıkanasım geldi vallahi, ellerine sağlık. bu nohut örgüyü kafam almıyor benim. annem süveter ördü bana nohut şeklinde, gösterdi de nasıl yaptığını, anladıysam ne olayım.hadi geridönüşümlerini de göster bize….