Lif

-

yumuşak sarı lif

yumuşak sarı lif

17 yorum gelmiş

  1. nalana

    bende de var bunlardan ama kendim örmedim.trabzon hediyesiydi.hatta birini bu yaz gelen italyan misafirime doğal sabun eşliğinde hediye ettim.

  2. esinsel

    ya nedukcum off off,huzunlendim.ninemi hatirlatti bana,canim nurda yatsin.bu lifi tiğla örerdi ve banyolarimızın vazgecilmeziydi.hakikaten çok kullanışlı.ama bakın,nereden nereye,benim anne tarafım bulgaristan göçmenidir.bulgaristan niree,karadeniz nire ?

  3. kondor

    Balkanlardan göç ile gelen grupların Karadeniz bölgesine yerleşmeleri bilidiğim bir durum. Bu tür kültür alış-verişleri sebep olmuş olabilir.

  4. embir

    :)) ablacım sakin olun. Önce derin bir nefes alın, sonra bir nefes daha alın, sakin olun. Şimdi pc’nin başından ayrılın. Kapatın gözlerinizi ve hiç birşey düşünmeyin :)) Sabaha nüksederse derin derin nefes almaya devam edin :))

  5. kondor

    ohh iyi oldu neduk abla sana. bende çizbonun işlerini görünce senin gibi kıskanmadım oldum. Birde minyatür görünce. sen misin çizboyu marifete getiren. anlamışındır halimi.

  6. Merhaba,Bu sabunluk modelini annemde satın almış.Fakat çok iyi örgü dantel vs bilmesine rağmen bunu yapamıyor.Modeli detaylı anlatmanız mümkün müdür?

  7. zillinetwork

    Merhabalar, acaba lifin yapılışını yazabilir misiniz? Benim de Giresunlu bir arkadaşım var, seneler önce örmüştü aynısının lilasını bana:)) Ama parçalandı artık! Ben de ip aldım yenisini örmek için, kendisine soramadım, internetten arayıp bulayım modelin aynısını dedim ve sizde buldum:)Ancak yapılışını bilmiyorum -yani en azından bu püsküllerin nasıl yapılacağını anlatırsanız gerisi kolay:))Sevgiler, kolay gelsin:)

Bir Cevap Yazın

Eldiven lif modelleri

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü elbise lif modelleri

| | 0 Yorum

En yeni tığ işi örgü lif modelleri

| | 0 Yorum

2016 örgü lif sabun bezi örnekleri

| | 0 Yorum

2 numara tığ ile lif örgüsü

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: Örgü Hastası

| | 0 Yorum