Lila renkte örgü bebek takımı

-

bebek örgüleri
Hem kışlık hem de mevsimlik kullanabileceğiniz örgü kız bebek takımının daha fazla fotoğrafı ve ayrıntıları için blogum

Emine Ozturk

Biricik eşine 2006'da "EVET" demiş, dünyalar güzeli bebeğini Mart 2010'da kucağına almış,çok severek yaptığım öğretmenlik mesleğim dışında, evinde el işlerine, çiçeklerine gönül vermiş,hayata tutkuyla bağlı,okumayı hayatının bir parçası gören, geleceğe her zaman umutla bakmaya çalışan bir insanım.

8 yorum gelmiş

  1. aylar

    Emine Hanım, bana hesap bilginizi yollamanıza gerek yok, aklıma bi fikir geldi, ben size iplikleri yollarken emeğinizin ücretini kargo paketine koyarım olur mu? Olur olur, hem de bal gibi olur :D Bu arada bu takım da bi harika…

  2. Emine Ozturk

    aslında ben de sizinle aynı şekilde düşünmüştüm ama bilgisayarımı açmaya vaktim olmadı aylar hanım… bir de ben gönderdiğiniz fotoları ilk geldiklerinde açabiliyordum şimdi görüntüleyemiyorum. tekrar gönderirmisiniz..

  3. aylar

    elbette yollarım, hatta yedek mailniz varsa da oraya yollarım. Size güveniyorum, güzel bir iş çıkacak

  4. aylar

    hiç şaşırmadım desem? İnsanlar o koca alışveriş merkezlere gidip bir karış bebek şortu için sırf marka diye 89 tl veriyorlar! İnsanlar üretmek yerine tüketmeye yönelik olmuşlar ne yazık ki… Oysa 10 TL’ye iplik alıp kendi evladına hırka yahut patik ördürseler, o hırkanın içi daha çok insan ruhu taşırdı, eminim!

  5. Emine Ozturk

    ne desem bilemedim.. ben kendi yaptığım bir örgüün ya da çalışmanın içerisinde kızımı gördüğümde çok mutlu oluyorum.. ben yanında olmasam da ona sarıldığımı hissetsin istiyorum.. bunun parayla karşılığı yok inanın..

  6. aylar

    aynen… mesela oğluma hediye gelen markalı kıyafetler, bedenleri küçülünce hepsini dağıttım sağa sola ama annemin yada kayınvalidemin ördükleri eşyalar, hırkalar, arı tulumu, patikleri halen saklıyorum, özel bir anlamı var çünki – göz nuru

Bir Cevap Yazın