Cumartesi, Aralık 3, 2016
Lüks bahriyeli kapı süsü

Lüks bahriyeli kapı süsü

14

kapı süsü
Elyaf dolgulu, keçe süslemeli kapı süsü. Devamı pasajımda

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü

Paylaş
aylar

14 YORUMLAR

  1. Tabi ki ben metin yazarken yazdım ki bu kapı süsümde deniz fenerimi ışıklı olarak yaptım. Fakat yayınlanmış metnimde yazdıklarım çıkmadı. Yani kapı süsümü farklı kılmak için bir detaya ihtiyacım vardı: soluğumu elektrikçide aldım ve okullarda deneylerde kullanılan minik ampulü alıp deniz fenerimin tepesine monte ettim. Fenerin arkasında minik düğme bulunur. Bulutun arkasına ise pil yuvasını sakladım. Karanlıkta bu kapı süsü gece ışığı olarak kullanabilir Rüzgar bebek. Bir de büyünce düğmesine basıp bir söndürür bir açar fenerini Rüzgar :) Tüm detaylar keçe elyaf dolguludur. Çapa desenli grogren kurdeleleri son anda bulup kapı süsüne uyguladım. Deniz temalı düğmeler ise ithaldir. 100% sevgiyle yaptım.

  2. peki siz sadece kendinize mı dikiyorsunuz? mesela sipariş üzerinde dikiyor musunuz? benim makinem var ama kapı süsü siparişler Şubata kadar dolu, dergide bi model gördüm de, diktirmek isterdim? :) Evet, keşke kapı süsümü karanlıkta çekseydim… o zaman fener apmulünün yandığını belli olurdu … ama yunusa bakarken oradan ışık görülebiliyor

  3. :) Sevgili aylar bana mı dediniz yoksa sevgili hayal ğnesine mi :) Çünkü ben kıyafet dikiyorum o çok güzel mutfak önlükleri :) Eğer bana diyorsanız evet dikebilirim elbette bloğumdan mail adresimle bana ulaşırsanız ve modeli gönderirseniz ilgilenirim :)

  4. evet size dedim, hani beyaz elbise diken zarif bir bayana dedim… beğendiğim modeli dergide gördüm, acaba birkaç sayfa paylaşsam o dergiden mail yoluyla, basit bir model ama ne yazık ki bebek dükkanım ve el yapımı siparişlerim dikmeme vakit bırakmıyor :(

  5. metin sorunu uzun zamandır benide rahatsız ediyor malesef.uğraşıp zaman ayırıyorum yazıyorum gönderim yayınlandıktan sonra işte barbi evim:P oluveriyor.ne kadar donuk ve soğuk:)sanki zorla göndermişim gibi:)aylin hanıma bildirdim ve bir çözüm bekliyorum.

    sizin emekleriniz içinse söylenecek söz yok gerçekten:)harikalar:)ve yukarıda yazdığınız açıklama yazısını pasajınızı ziyaret ettiğimdede okumuştum çok beğenmiştim.işinizi sevdiğinizi haz aldığınızı ve sadece ticari olmadığını anlatan cümlelerdi:)) ellerinize gözlerinize sağlık.

  6. :) Evet siz gönderin bana maili halletmeye çalışırız :) Bir bakalım kumaş seçimini yapalım bedeninize göre dikeriz sorun değil :) Maille her türlü şeyi paylaşabilirsiniz :)
    Bu arada byalamode ben şöyle diye biliyorum: Aynı sorun mu bilmiyorum ama ben eskiden bloğumda paylaştığım aynı başlıkla ve yazıyla buraya da yazı yazıyordum fakat değiştiriyorlardı. Sorun şuymş biz aynı cümleleri paylaştığımızda site problem yapıyormuş ve bu yazı başka yerde var gibi bir uyarı veriyormuş o nedenle değiştirmemi rica etmişlerdi. 10marifete özgün bir başlık ve yazı yazarsanız seviniriz demişlerdi :) Fakat sizin sorununuz bu mu bilemiyorum elbette. Bu arada yarışmadan dolayı çooook yoğun olduklarını çok iyi biliyorum yoksa hemen yardım ederler meraklanmayın :)

  7. sevgili Byalamode, ben de bu ürünü koyarken anlatıcı detaylı bir metin yazmıştım fakat ne hikmetse kuru bir cümle ve fotoğraflar çıktı, sanki ben yazmak istememişim gibi… vakit ayırıyor yazıyorsun, sonra kuru bir metin… tamam, yabancıyım ama 10 senedir Türkiye’deyim ve Türkçem iyi bir metin yazabileceğim kadar iyidir. Yeni yaptığım ürünleri ne yazık ki pasaj sayfama koyamıyorum, siteyle ilgilenen ekip yok oldu, destek sistmei çkömüş durumda, yeni fotoğraflar yüklenmiyor ama pasajım olduğu gibi duruyor; iyi de öyle olmuş böylece ben kendi web sayfamı yaptırıyor ve blogumu açıp yeni fotoğraflar koyuyorum. Tabi ki 2-3 adet kapı süsü yaptıktan sonra baktım ki talep çok yoğun oluyor, daha ciddi sarıldım bu işe, ve bu işi hem ticaret olarak hem zevk için yapıyorum… :)

  8. sevgili Byalamode, ben de bu ürünü koyarken anlatıcı detaylı bir metin yazmıştım fakat ne hikmetse kuru bir cümle ve fotoğraflar çıktı, sanki ben yazmak istememişim gibi… vakit ayırıyor yazıyorsun, sonra kuru bir metin… tamam, yabancıyım ama 10 senedir Türkiye’deyim ve Türkçem iyi bir metin yazabileceğim kadar iyidir. Yeni yaptığım ürünleri ne yazık ki pasaj sayfama koyamıyorum, siteyle ilgilenen ekip yok oldu, destek sistemi çökmüş durumdadır, yeni fotoğraflar yüklenmiyor ama pasajım olduğu gibi duruyor eski fotoğraflarıyla; iyi de öyle olmuş böylece ben kendi web sayfamı yaptırıyor ve blogumu açıp yeni fotoğraflar koyuyorum. Tabi ki 2-3 adet kapı süsü yaptıktan sonra baktım ki talep çok yoğun oluyor, daha ciddi sarıldım bu işe, ve bu işi hem ticaret olarak hem zevk için yapıyorum… :)

  9. Evet Şenay hanım, ben de yeni koyduğum fotoğraflarıma pasajımdan aldığım eski metinleri kopyala yapıştır diye gönderiyordum yayına fakat yayıncı bayan bana ”öbür sitedeki metinler kullanmayın, özgü yazı yazın, pasajdaki metinleri buraya kullanmayın” diye uyarı yapmış bana. Fakat ben bu lüks kapı süsünü yayına yollarken bu ürün pasaj sayfamda yoktu, dolayısıyla metin de yoktu yani ben yeni uydurduğum metin yazıp yolladım yayına fakat yazdığım metin nedense fotoğrafımın altında çıkmamış :( enteresan… nedir bu özgü içeriği olan metin??

  10. Sevgili Aylar,
    Kapı süsünüzü çok beğendim.rüzgar ismini vereceğimiz bir oğlumuz olacak nasipse yakında.onun için değişik bir kapı süsü arıyordum.acaba satısınız var mı ?