MaGNeTLeRiM X)

-

slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım bu site bi harika muhteşem şeyler var ve ben hepsini yapmak istiyorum yaa :))ilk olarak magnet yaptım çok şirinler bayıldım sizlerle paylaşmak istedim beğenicekmisiniz bakalım :)

magnetlerim :)
magnetlerim :)

21 yorum gelmiş

  1. Kapkaracamdankelebek

    Gamze’de nereden çıktı yahu?herkes “Gamze” dedi diye bende gamze dedim hatta yanlışlıkla “Gamaze” yazmışım.Çok pardon düzelttim hemen gzMZe11 :)

  2. kriizantem

    :))))))) Çok güldüm kapkara yaa. Bende gamze okumuştum:) gzmze hoşgeldin 10 marifetli, hanımların içine. Magnetlerin hepsi de birbirinden sevimli olmuşlar..

  3. GzMZe11

    ayy çok teşekkür ederim nasıl mutluu oldum beğendiniz için :) hoşbuldum ismim gamze bende yanlışlıkla öyle yapmışım gamze11 olcaktı yani :)sende hoşgeldn nurlum :)))

  4. gonuldenele

    neyse tutturmuşuz:))valla kapkaracamdankelebek yazınca uyandım:)).. gece uyku hali yanlış(doğrumu deseydim acaba?) görmüşüz demekki

  5. pelos

    tüh ben doğruyu bildim sanmıştım.. gerçi kapkara demeseydi ben de gamze derdim.. neyse tekrar hoşgeldin :))

  6. GzMZe11

    bende gamze yazdım sanmıştım çok sonra farkettim öylede kaldı..tekrardan hoşbuldum :)))ve hayırlı geceler :)

  7. dilevser

    hoşgeldin gamze :) magnetler ortaya karışık olmuş çok güzeller ellerine sağlık :)nurlum sende hoşgeldin:)

  8. sesiber

    ben başlatmışım Gamze demeyi. Çaktırmadan kaçıcaktım. Baktım ki, doğruymuş, gururla ben başlattım diyorum. :))))Bonny çok güldüm

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum