Cuma, Aralık 9, 2016
Makaralardan ne yapılabilir?

23 YORUMLAR

  1. Fikir ve uygulama hoş güzel ve çok yaratıcı. Benim de flarlara yer bulma sorunum vardı. Bunu denemem lazım mutlaka. Elinize sağlık.

  2. Beğendiğinize sevindim.Emel Hanım, sizinki daha düzgün olacak eminim, dikişi biraz eğri oldu benimkinin.Kolay gelsin.

  3. cok iyi bir fikir ,askiyi cocuk askilarindan kullanip uzerini de elyaflayip suslemeye usenmezsen daha da sik olacak derim:)

  4. ne kadar şekerpembe kurdeleye zaafım var zaten:))yazmaya devam edeceğim,kış boyunca feshane çılgınlığı yazın ancak yeni yeni dinlendimşimdi hem buraya hem kendi siteme dönüyorumözlemeye ihtiyacım varmış:))ilginize çok teşekkür ederimbununn sorulması çok güzelmişkolay gelsin

  5. bunlardan fular askısı pek güzel olmamış.dah doğrusu kullanışlı görünmüyo.buşey başka bi işe yaramalı bence.canım kızmayın fikrimi söyledim.

  6. hamaratkiz50, hayır neden kızayım,sizin fikrinizdir yazacaksınız tabiiki ama bu şekilde kullanıyorum, küçük fularlarımı asmak için.Bu makaralardan elimde çok var siz başka bir şekilde değerlendirmeyi önerirseniz faydalanmış oluruz.gonuldelene,cok tesekkür ederim. Aslında sadece fotoğraf için o askıyı kullandım.Normalde askıları astığım yere bağlıyorum bunu.askı süslemek açıkçası biraz gereksız gelıyor bana bu şekilde süssüz oldugunda daha kolay temizleyebiliyorsunuz.cicibisiiiy, hayranınız oldum işlerinizi görür görmez.Elleriniz dert görmesin.Sizde daha ne güzellikler vardır lütfen yayınlayıp gözümüzü gönlümüzü açın ve o güzel anlatımınızla bilgilendirin bizi.Sitenizin linkini yazmamışsınız.Merakla bekleyeceğim…

  7. belgin41 çok çok teşekkür ederim.gunesedogru teşekkürler.Karton rululardan yapılabilir,hatta plastik borular bile kesilerek yapılabilir.Daha büyük olursa içinden hırka geçirerek kısa süreliğine asmak için kullanılabilir.Araları tel toka takmak veya pamuklu kumaşla yapıldığında küpeleri tutturmak için kullanılabilir.Makaralardan da kolyeleri,bileklikleri geçirirsiniz.sekerpembe size de teşekkür ederim.Güzel nick;)

  8. düzeni sevmeniz ne güzel iyi fikir doğrusu kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi valla tebrik ederim . saten kurdele fikri de harika hem de pembe…