Maket ev-7

-

Yeter yaw gına geldi artık senin maket evlerinden diyeceksiniz ama sakin olun.Bitiyor.Az kaldı.Yakında bıkar ve bırakırım :)Şöyle bir evcik yapmaya heveslendim.Önce çizdim.Ocakta kızdırılmış bıçakla strafor parçalarından,evin duvarlarını kestim.

Bu şekilde kesmek hem kolay, hem temiz iş, hem de çok eğlenceli.Duvarları birleştirdim.Benden başka hiç kimse bilmese bile içine de tam takım halinde bütün eşyaları yaptım minik minik. Bu arada,iki kat arasında merdivenler de olsun.

Pencere camları,şu yoğurt kapaklarından.

Taş ev olacak bu.Taş dekorunu yine ocakta kızdırılmış bıçakla verdim.Bu taş ev dokusunu vermek müthiş keyifliydi.

Kiremitler yine kalınca bir kartondan parça parça kesilip döşendi.

En sevdiğim de bu boyama aşamasıdır.Boyama konusunda favorim,guvaj boya.

Ne şirin oldu yaw :)

72 yorum gelmiş

  1. ayme

    figen ablacım bu da çok güzel.. çok beğendim.. dün akşam geç saatlere kadar çalıştım. ilham verdiğin için çok teşekkürler..belki bu duygumu kolay kolay herkes anlamaz ama hayatıma anlam kattı bu maket çalışmalar..

  2. fiamma1

    Ellerine sağlık sevgili figenablacığım, hep merak ediyorum bari bu yazında sorayım:) damı neden strafordan yapmıyorsun, ağır mı olur? ee bir de eşyalar nerede?:)))

  3. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    bana gına gelmedi söyliyim :)) buda diğerleri gibi cok güzel olmuş :)

  4. Figen abla

    kartallaryuksekucar teşekkürlerr canlar canı :)))ayme’cim, demiştim baştan. hastalık gibi bu..strafor şahane bişey..insan onunla oynamaktan vazgeçemiyor diye :)) sen de sağolablamm :)fiammacık, bunu yaparken straforla çatı yapmayı hiç denememiştim ve bilmiyorsum…ama sonrakilerde görücen bak daha neler icat etmişim :)))))ah..eşyalar mı?onları da tamamen strafordan yapıp,evin içine yapıştırdım..sadece pencereye gözümüzü dayayınca görebiliyoz..ve ben öyle zoomlu, net çekim yapamıyom..ama sonraki evimde son duvarı kapatmadan çekicem resim…sana da teşekkürler ablam :)Noblessecim,pinklycim,BynFavori42cim,adadenizim,bulbillecim çook teşekkürler :)

  5. Figen abla

    maviş orda ben bıçağı ısıtıyom baksana bıçağa :))))))o bıçak ısınınca ne kadar tatlı, kaygan ve temiz kesiyo bi bilsen :)))

  6. mavisofra

    bana katıldınya güneşimm kendimi bişey sanıp gidicem bu gazla bütün evi pırıl pırıl yapıacam:))))))))))))

  7. ayme

    figen ablacım o ateşten korlaşmış bıçağın straforu keserken ki kayganlığına bayıldım:))) gerçi ocakta bıçağı ısıtırken kocam sen iice delirdin şimdi bıçakları da mı eğip büküp minyatür yapcan demesi cabasıydı:)))))) ama çok eğlendim .. fikir için tekrar sağolasın!!

  8. farfin

    taş ev diyecektim yine nefis olmuş:)benim hayatta dokunamıyacağım köpükten yapıyorsun ablacım ne yazık ki sadece bakıp beğenebiliyorum ben:))

  9. Figen abla

    aymecik onun için başka bıçak kullan…yazıktır evdeki bıçaklara..usul usul kararmaya başlarlar…farfincik cidden alerjin mi var?anaa ne ilginç…yaw kıslar Allah nazarlardan saklasın..ne kavga döğüş var ne kıskançlık aramızda…hadi herkes poposunu kaşıyıp maşallah desin :))))hart hart hart hart…maşallah :)))))))))))))

  10. farfin

    alerji değilde huy diyelim tahammül edemiyorum çıkan sese içim bi tuhaf oluyo çıldırıyorum bütün sinirlerim geriliyo,

  11. ayme

    maaşaallah:)) nazar değmesin.. bence bişi olmaz da ben siteye bişi olmasından korkuyorum. bu site kapanırsa ben bitkisel hayatıma dönerim..eski bi bıçak kullandım ablacım, eve yeni taşınınca burda bulmuştum:))onu bile atmamışım. düşünün artık:)) karardı bile:)güneşedoğrum ben şımarmaya hazırım :) ama hemen ciddiyete döndüm. :)

  12. Figen abla

    haaa farfincik, hiç o ses çıkmıyo…bıçak kızgın ya?dene bak.bir anda yağ keser gibi sessizce kesiyor..tek bir çöp çıkmmıyor…kıslar ben hepinizi bi daha öpüyom :)

  13. okuyan

    müthiş bir çalışma bu..emeğine sağlık..o kadar güzel anlatmış ve fotoğraflarla açıklamışsın ki neredeyse kalkım bende deneyeceğim şimdi:)fakat o strafor denen şeyden çok fena huylanıyorum ben:( nasıl çalışırım onunla bilemiyorum.. ama mutlaka denemem lazım.. çok beğendim.. teşekkürler..

  14. Figen abla

    sevgili okuyan çok teşekkür ediyorum…straforlar çok farklı kalınlıklarda ve sertlikte olabiliyor…istersen sen en ser olanıyla dene..o belki rahatsız etmez ablam…ben de fazla yumuşak olanları sevmiyorum…sert olanlar daha dayanıklı oluyor…artık çöplükten ne denk gelirse :))))))))))

  15. deyzi

  16. embir

    anneciğimmmm bu da şahane, ya ben size hep aynı şeyi yazıyorum ama napayım hep şahane şeyle yapıyorsunuz.

  17. asenayagmur

    Ablacığım,ellerinize sağlık,çoooookkkk güzel çok.Hem de fikir oldu,biz de ailecek meraklıyız maket evlere(henüz ortaya düzgün bir eser çıkaramadık ama:)))

  18. Figen abla

    melekçiğim ayıptır söylemesi (ki cidden çok utanarak söylüyorum) ay hatta söyleyemeyeceğim :))))))ya da neyse..hadi söyliyim :))offf ne zor bir itirafmış :)))şey..ben bu kadar straforu mobilyacıların atıklarından alıyorum :)))))) ya da bunları çöpe atmayıp çöpün yan taraflarına bırakıyorlar, ordan alıyorum :)))ay bir anda kendimi çöp toplayıcısı gibi hissedip çok utandım :))))hepinize teşekkürler kıslar :)))

  19. balpetegikralicesi

    http://www.10marifet.org/yazi/akcay-li-marifetli-hanimlarin-muhtesem ben hala Figen Abla akçaylı halk eğitim öğretmenimizin şu çiçekleri nasıl yaptığının tarifini almak istiyorum ne olur ne oluurrrr yazarmısın???? hamuru nasıl yapıyorrrr ben neler neler denedim ama hep ya kırışıklıklar oluyor hamurda ya çok sert yada elime bişeyler azıcık yapışıyor buda beni delii ediyorr hazır seramik hamuru aldım ablam ama oda çok sarmadı çok para gidiyorr o ufacık şeye ne olur sorarmısın ??

  20. Figen abla

  21. balpetegikralicesi

  22. ayme

  23. ayme

    haah buulduummm:))deminden beri hatta 1 saattir yukarıda yazdığın tarifi arıyordum:)) sonunda buldum:)) saat gecenin yarısı oldu ben anca yapıcam bu tarifi:)

    bi de utanmadan bugün yapıcam falan demişim.. ancaa başlıyorum

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Işıklı maket ev

| | 11 Yorum

Teraslı minyatür maket ev

| | 4 Yorum

Artık materyallerden yapılmış maket ev

| | 3 Yorum

Kartondan Barbie evi

| | 2 Yorum

Ahşap kaplama maket cami

| | 3 Yorum

El yapımı ahşap maket ev

| | 3 Yorum

Çocuk etkinlikleri; otopark maketi

| | 1 Yorum

Kendin yap; telden araba

| | 1 Yorum

Kartondan evimiz

| | 0 Yorum