Pazartesi, Aralık 5, 2016

maket ev

19
ocak

Abimin yaptığı bir maket ev bu. Evin her ayrıntısı düşünülmüş. Ocağı, masaları, perdeleri, kuyusu…..Ne ararsanız var. Evin duvarlarında kullandığı taşları kendisi şekillendirdi. Deniz kıyısından toplamıştı bu taşları, hafif bir taş. Ocağı da aynı taşla oyarak yaptı.

ocak
ocak

Evin ikinci katında balkonu var. Balkonunun zemini de taş döşeli.

balkondaki masa-sandalye
balkondaki masa-sandalye
ocak,odunlar,ekmek tahtası
ocak,odunlar,ekmek tahtası

19 YORUMLAR

  1. Abinizi kutlarım. Bayıldım. Ne müthiş bir gözlem gücü ve ne müthiş bir tıpatıp işçilik. Çok çok güzel. Ellerine sağlık. Sanatçılık bu…

  2. Tam benim tarzım… Otantik olan herşey. İnşallah birgün bende yapacağım. Bu tip evlerin fotoğraflarını internette bulup arşivime kaydetmiştim, eğer isterseniz mail adresinizi verin göndereyim. Burada yayınlayamıyorum çünkü kaynağını bilemiyorum şimdi.

  3. arkadaşlar teşekkür ederim. Yakından görseniz süper ayrıntılar var. Beyenilerinizi kendisine ileteceğim. banuca yazarım sana mail adresimi. Teşekkürler

  4. Tam bir emek ve sabır işi,hem minyatür çalışılmış hem de bir sürü minik minik detay,tebrik etmek lazım abinizi,ellerinize sağlık.

  5. OY İYİKİ KONU AÇILMIŞ BEN BUNU GÖRMEMİŞTİM.TAMDA ÇALIŞTIĞIM MİNYATÜR MUFTAK KONUSUNA UYGUN DIŞ MEKAN DAHA HİÇ ÇALIŞMADIM AMA DUVARLAR DEYİNCE DURDUM İLK DENEMEMDE ÇUVALLAYINCA OLMAYACAK SANMIŞTIM ÇOK ŞÜKÜR HALLETTİM AMA EN SON ÇARE BENDE GERÇEK TAŞ KULLANACAKTIM AĞBİNİZ GİBİ FAKAT AĞIRLAŞMASINI İSTEMEDİĞİMDEN BAŞKA YOL İLE HALLETTİM BİRAZ DAHA İLERLESİN YAYINLAYINCA BERABER İNCELERİZ.ŞİMDİ BEN ZEVKLEN AĞBİNİZİN EVİ GEZEYİM.

  6. Ya ben nasıl yazmamışım bu harika çalışmaya, vay be böyle şeylerle uğraşan erkeklerde varmış, beğenilerimizi söylemişsindir umarım. Yeni çalışmalar bekliyoruz…