14 yorum gelmiş

  2. Güzel bir kolye fikrin ve emeğin için teşekkür ama açıkcası kolyeden çok o ahtapotlu dövme benim daha çok ilgimi çekti =)

  3. emeğine teşekkür edeceğim olmayacak , paylaşımın için sağol diyecem hiç olmayacak. kolyeye takmasamda bayıldım desem olur herhalde. hocam nasılsın.

  4. ben dövmeyi yeni gördüm kızlar :)))) takı muhteşem tabii :)) aşkolsun kondor; enteresan şeyler araştırıp bulmak ve yayınlamak neden emek işi olmasın :)))iyi olmaya çalışıyorum teşekkürler sen de iyi misin ? :)

  5. celebi74cüm sırf sendemi denenecek listesi bizdekide kaç defter ediyo bilmiyorum.eminim herkesin öyledir napcaz böle yaa biri bizi durdursunmu acaba ;)

  7. Değilim,Hakkatten emeğe saygı mesailerimize beleşe yaptırıyorlar. heh işte emek hırsızlığı bu yahu bak yine anarşistliğim tuttu sen sabahtan akşama kadar emeği yenen bir toplumun ferdi ol hemde yıllardır. sonra gel internet aleminle tanış kaynaş ota yine ota emeğe saygı diye yırtın oyy güneşedoğru iyi değilmişim dimi böğürdüm birden şu güzelim kolyenin altına ama ay vallahi kaçtım.

  8. kondor çok hızlı yazmışsın bende hızlı okudum anlamakta zorlandım “ama olsun pişman değilimmmm ben bunları zaten anı olsun diye yaşadımmm” (ünlü düşünür zuhalis olcayus demişti bunu) neden iyi değilsin bilemedim tabii anlat teyzene hadi :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum