Mart ayı marifetlisinin hediyesi Favoreat’ten

-

Screen Shot 2015-03-03 at 10.59.47

Yemek konusundaki en iyi girişimlerden biri olan Favoreat, dışarıdan yemek ısmarlama sorununa sıcak bir çözüm getiriyor. Çevrenizdeki en yakın ev yapımı yemekleri buluyor, onları sizin görüş alanınıza sokuyor. Evlerinde yaptıkları yemekleri satmak isteyenlerle, lokantadan değil de sıcak bir mutfaktan yemek yemek isteyenleri buluşturan bir sistem sunan Favoreat, böylelikle hem yemek yapıp satmak isteyenlere, hem yemek yapmayıp almak isteyenlere ortam sağlıyor.

Screen Shot 2015-03-03 at 11.00.32

Favoreat, Türkiye’nin her yerinde işliyor. Uygun fiyatlı, her istek ve ihtiyaca yönelik çeşit barındırmaya çalışan site, evlerdeki aşçıların leziz ve sağlıklı yemeklerini satarak gelir elde edecekleri, yemek yapmaya zamanı olmayanların ise uygun fiyatlı ve leziz ev yemeği satın alabileceği bir mecra.

Screen Shot 2015-03-03 at 11.01.59

Yemekle ilgili birçok paylaşımın da yapıldığı dostane bir ortam sunan sitede blog bölümü de var. Burada yemek kurslarından, yemek tariflerinden, çeşitli mutfak eşyalarından, birçok cafe ve restorandan, gurme lezzetlerden bahsediliyor. Okuması zevkli.

Screen Shot 2015-03-03 at 10.56.55

Biz Favoreat’i seviyoruz. Onlar da Ayın Marifetlisi için hediye vermeyi seviyor :) Mart ayında en çok tarifli, anlatımlı yayına giren kullanıcımız, Favoreat’ten güzel bir Arçelik çay makinesi kazanacak. Ayın marifetlisi olmak için bize yine yazı gönderiyorsunuz, teknik olarak farklı bir şey yok. İçerik daha dolu olsun, yeter. Bakın burada anlatıyoruz.

shane

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın