Martha’nın Çiçekleri :)

-
Martha'nın Çiçekleri
Martha’nın Çiçekleri

Merhaba,Bu aralar kağıt çiçeklere olan merakım yüzünden bulduğum çiçekleri ve yapımlarını sizlerle paylaşmak istedimGrapon ( :) ) kağıdından yapılan çiçekler burada..

Martha'nın Çiçeklerinin Yapılışı
Martha’nın Çiçeklerinin Yapılışı

10 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    Bencede çok hoş.Siklamen diye bi çiçek var, heralde ona benziyor.Ama çok özür dileyerek küçük bi düzeltme yapmadan kendimi alamayacağım: Grafon kağıdı diyorlar, gramofon başka bişey.

  2. lilacsmell

    ben stilistlik kursuna giderken bu grapon kağıtlarından ve bilimum çiçekçi kağıtlarından yapılmış elbiselerle defile yapmıştık,bir gün topluca çiçekçi malzemelerinin satıldığı bir dükkandan metrelerce almıştık,benim yaptığım elbise pembeli olan, diğeri daha güzel diyeceksiniz tabi,hemen savunmaya geçeyim onu hocamız kendi yapmıştı olacak o kadar değil mi? :)

    kağıt elbiseler
    kağıt elbiseler

    ne emek vermiştim bu elbiseye ama…

  3. asyayaren

    yooo öle bişi demiyeceğim onun güzelliği ayrı seninkinin güzelliği ayrı :))dün çarşıdan aldığım bir eteğe benzettim senin yaptığını pembe pembe :))çok şahane olmuş ..şimdi bunlar grapon kağıdından e yırtılmazmı:??

  4. cevcev

    ben bişi sormak istiyorum ya… ben çok sık girmiyorum nete ,sanki daha önce aynı siteyi ziyaret ettim gibi…yanılıyormuyum acaba…

  5. sesiber

    biz de üniversitede drapaj dersinde yapardık kaattan elbiseler, 6 saat aralıksız süren uygulamalı sınavda fenalık geçirip, bayılıp hocanın ara vermesini sağlamıştım.

  6. kondor

    bir..kağıttan elbisenin amacı öğrenciye işkencemi (kisesiber bayılmış) çünkü: giyilmesi olası değil gibi geldi bana.iki ..lilac hocasını yaptığı elbisenin neresi kağıt.

  7. sesiber

    yok asıl amaç katalogdaki iddialı bir modelin kalıbının alınması, öğrencideki gözün, bakışın, el becerisinin ölçülmesiydi ama fikir kopyalamamak adına ara verilmemesi işkence haline getirmişti. mankenden düzgün çıkarılırsa o an içöin de olsa giyme olanağınız da var tabii…

  8. asyayaren

    kondor ..lilacın elbisesinin pembeli yerler ve en alttaki beyaz yer kağıt …..lilacın yanındaki arkdaşınında (öğretmeni hazırlamış öyle demişti yanlış hatırlamıyorsam)korsaj bölümü varya orası kağıttan..

Bir Cevap Yazın