Salı, Aralık 6, 2016
****MASUM SAFİNAZ****

7 YORUMLAR

  1. Safinaz hanım oldukça masum bir poz vermiş ama Temel Reis’le Kabasakal’ı peşinden koşturup ikisine de mavi boncuk verecek kadar fettan bir kişiliktir aslında..

  2. sahiden de bu safinaz cok masum,insanin sarilasi geliyor:)asyacim, aklima yavrucugunun fotolari ile yapmayi dusundugun kolaj geldi ve tabii birde fikir.duzenlerken, bir gazetenin minik yazilarinin olacagi (ilan sayfalari gibi) siyah beyaz bir sayfada denermisin?bakalim nasil olacak. fotolar renkli olacagi icin guzel durabilir gibi geliyor, hatta sayfayi caprazda kullanirsan daha da iyi,ustelik kaynastirma problemide daha aza iner sanki.denemesi bedava dimi cancagizim ?

  3. cok gecmis olsun canim,20 yas problemin varmis.bu cok fenadir,durup durup ortaya cikar,dunyayi zindan eder.kolay degil biliyorum ama, bende operasyondan yanayim asyacim.bi cesaret aldir gitsin.

  4. esinselcim kolaj fikri gerçekten mantıklı uygulanabilir ve sanırım yapabilirimama ben ne zaman fırsat bulruum o meçhul işteşu an aklımda kızım için bir büstiyer var onu bir hayata geçirebilsem çok hoş olacak ……20 yaş problemimde dün akşam hariç gündüz hiç ağrımadı şu anda da arada bir yokladığını saymazsak ağrımıyoryani sanırım ben geri attıkça atacamne zaman dayanamadım o zaman gidecem sanırım …….

  5. 20lik diş :( asyayaren, sevgili toprağım; en iyisi gidip aldırıvermek çünkü bu işin başka yolu yok.Çok geçmiş olsun ve lütfen ihmal etme..