Cuma, Aralık 9, 2016
MAVİ DÜNYAM BENİM ÖMRE BEDELDİR

MAVİ DÜNYAM BENİM ÖMRE BEDELDİR

48
Emine Hanım'ın dolgulu yatak örtüsü
Emine Hanım’ın dolgulu yatak örtüsü

Geçen sene Emine Hanım’a yaptırdığım dolgolu kırkyama yatak örtüsünü tamamen elde dikti. İçini silikonlu boncuk elyafla doldurduk. Daha donra astarlama ve yorganlama işlemi yaptık. Tam üç ay gibi bir sürede bitirdi. Bende bu güzel örtüyü sergi dvd sinden resimleyip sizinle paylaşmak istedim. Meraklıları için yakın çekimleri aşağıda

Emine Hanım'ın dolgulu yatak örtüsü
Emine Hanım’ın dolgulu yatak örtüsü
Emine Hanım'ın dolgulu yatak örtüsü
Emine Hanım’ın dolgulu yatak örtüsü

48 YORUMLAR

  1. MUHTEŞEMBelki yorucu bir çalışma ama ortaya çıkan sonuç herşeye değmiş.Bu arada fotoğrafların eskisinden daha güzel olduğu dikkatimizden kaçmadı.Bu dvd’den fotoğraflama olayı güzel olmuş.Elleriniz dert görmesin.

  2. renkler nekadar da isabetli seçilmiş huzur veriyor insana emek ise şaşırtıyor insanı büyük , çok büyük emek ellerinize,emeğinize ve yüreğinize sağlık süper, tebrik ederim.

  3. Sevimli hayat çok teşekkürler. Emine Hanım daha öncede kırkyama kursuma geldiği için el becerisi gelişmişti. Bu yüzden üç ay gibi bir sürede tamamladı örtüyü. İlk defa başlayanlar için üç ayda bitirmek biraz zor:))

  4. AH YAMALIM YA BEN YAKIN OLSAM YA SENDE BENDE GELEBİLSEM YATIKLARIMA PİKE YAPSAM PİKE DİKMEYİ BİLMİYORUM HEM ÖYRENİRİM HEM İHDİYACIM VAR.

  5. Aman Allahım kırkından vazgeçtik bir yama yapayım yeter dedirtiyor bakarken yamalıcıgım:) Ne guzzel seyretmesi bile…Nasıl bir emek bu boyle, yapanında yaptıranında ellerine sağlık:) Bize de sanal kurs düzenlesene:( canım çekiyor çok:)

  6. Fiamma1 beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim:)) Sanal kurs konusunu düşünmüyor değilim ama fotoğraflamam iyi olmadğı için geri vazgeçiyorum:((

  7. sağol canım neysesağlık olsun eşim burda kız meslekte görevliya bazen uğruyorum çok güzel şeyleryapmışlar imrendim deyişik şeyler örgü çiçek vardı canlı gibi kolalamışlar keçeden yastıklar vs .

  8. Songül08 yorumunu yeni gördüm, kusura bakma. Elbette sağlık olsun:)) Oradaki kız mesleğin Pratik Kız Sanat bölümü varsa Oradaki kurslara gidebilirsin.

  9. Ya bu nedir böyle yamalım, ağzım iki karış açık bakıyorum, resmen zınkkkkkkkkkkk diye kaldım öyle…Süper muhteşem, harika, enfes, ve aklına gelebilecek tüm beğeni kelimeleri….