28 yorum gelmiş

  1. alanay

  2. belgin41

    Sevgili Hobim, hayırlı olsun yeni adresiniz :)) inatla bloklar açılacak diye bekliyorum. Sonuç alınmassa wordpress geçeceğim.Karınca yuvamızı dağıttılar maalesef :(( Bloglardaki izlediğim takip ettiğim arkadaşlarımı özlüyorum.Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle sağlıkla mutlu kalın….

  3. yeni gelin

    Arkadaşlar benimde wordpress hesabım var ama ben sevemedim worldpressi o yüzden ayarlarla oynayıp yeniden blogspotta yayınlıyorum ama worldpress de de yedekliyorum ne olur ne olmaz diyerek…..bu arada keçe eve bayıldım ellerinize sağlık :))

  4. hobim

    Tiryaki hobi ,wordpress ilk başta bana çok itici gelmişti ;tabi blogspot’a alışınca o kolay yüzü arıyoruz ama şimdi biraz alıştım.alanay açınca bir haber verin,birşey sormak isterseniz ,bildiğim kadarını yazarım.

  5. hobim

  6. hobizu

  7. hobim

    anekzura bloglara bir şekilde girilip yazı yazılabiliyor ama arama motorlarında,link tıklamalarında açılmadıktansonra ne olacak.Herkes okuyamadıktan sonra yazmasadece içimizi dökmek gibi esas paylaşmak güzeldi.”Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir. ”yazısını görmek istemiyoruz:(

  8. nalana

    Kızım blogumu aktardı yedekledi ,ama arşiv niyetine tuttuğum umuma kapalı blogumu,yedeklerim adıyla açıp resimleri oraya kaydedip kopyala ile bloga yolladığımı,müşterek 4 blogumu da beraber hepsini aynı yere depolanmış görünce yeni blog alayım dedim.Ama bu kez de hiçbirşey anlayamadım bakakaldım.sor diyorsun da hobim ne soracağımı bile bilemiyorum:))Anlatabildim mi:)))

  9. hobim

  10. nrhnmrl

    Bende wordpresse geçirdim ama orası bana kuzey kutbu gibi geliyor ben umutla bekliyorum sonsuza kadar mı kapatıldı yahudigitürk hayallerine dokun diye reklam yapıyor bizimde hayalimiz bloglarımızın özgürleşmesi değil mi?:(Hadi bizi de hayalimize dokundursunlar bir çıkar yol bulup.

  11. nrhnmrl

    kapatılma deyince kendimi kaybettim (özür dileyen smiley)anahtarlık çok şirin olmuş ellerine sağlık hobim

  12. alanay

    wordpresten hiçbişi anlamadım ben.zaten aylar öce bi hesap açmışım yani blog açmış ama öylece bırakmışım.ama bir türlü istediğim gibi bi şeyyapamadım.çoğu terim ingilizce…off.acaba bizde dijitürkü dava mı etsek ne?

  13. alonenes

    bende hepsi açık olduğu için farkedemiyorum güneşedoğrum.ama çoğu yerde yazdığı için arkadaşkarı haberdar ediyim dedim:))

  14. nalana

    dns yi değiştiriştim şimdi bloglar açılmış ama ben kontrol panelime giremiyorum bu keznoolcek şimdi:)

  15. gonuldenele

    Pek cici bir ev olmuş canım .ellerine sağlık.Bloglarımız geri gelecekmiş diyorlar.İnşallah gelir.Benim çok önceden blogcuda bir hesabım var.oradan devam ederim gelmezse ,çünkü diğerine hiç kafa yoracak durumda değilim.

Bir Cevap Yazın

Keçeden baykuş anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kalpli anahtarlık nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Keçeden kurbağa anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden terlik şeklinde anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden ev şeklinde anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçe balerin takı yastığı / keçe anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçeden penguen anahtarlık yapalım

| | 0 Yorum

Baykuş anahtarlık yapalım

| | 3 Yorum

Kuzu anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçeden harfli anahtarlıklar

| | 0 Yorum

Matruşkalı anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçe bereket kuş anahtarlık

| | 0 Yorum

Safari temalı keçe anahtarlıklar

| | 0 Yorum

Rengarenk Vosvos anahtarlıklar

| | 3 Yorum