Mavi papyonlu smokin takımı

-

Mavi papyonlu smokin takımı minik beyler için dikildi. Son zamanlarda hep minik prenseslerimiz için paylaşım yaptığımı fark ettim. Birazcık da minik prensler için paylaşım yapmak istedim açıkçası :)
Bu erkek çocuk smokin takımı minik beylerin, mevlütlerinde, diş buğdayı partilerinde ya da nikah, söz, düğün gibi etkinliklerde bir beyefendi şıklığını yansıtmaları için güzel bir takım olduğunu düşünüyorum. Mavi pantolon, beyaz gömlek, mavi yelek ve papyondan oluşan smokin takımını tamamlaması için ayakkabıyı da smokine uygun mavi beyaz renklerde tasarladık. Tek amacımız minik prenslerimizin özel günlerinde baştan aşağı şık ve rahat olması :)
Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz. Herkese kolay gelsin.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar