33 yorum gelmiş

  1. pelos

    teşekkürler öncelikle.. detayına gelince 2 adet güzel mi güzel boncuğumuzu alıyoruz. sonra 0.60mmlik siyah telimizi istediğimiz uzunlukta 3 tane kesiyoruz ve uçlarına spiral yapıoruz. En alttaki telin ucuna kristal turuncu boncuk da koydum. ve bu kestiğimiz 3 teli mavi boncuktan geçirip tellerin birini diğer ikisine sarıp, kalan diğer 2 teli de küpe aparatı geçirebilmek için kıvırıyoruz. karışık anlattım sanırım ama oldukça basit..

  2. pelos

    Teşekkür ederim sesiber. sizlerin güzel yorumlarını duymak gerçekten çok hoş.. evet telleri çok seviyorum. daha yeni başladım sayılır umarım geliştiririm zamanla desteğinizle :))hemen uğruyorum sitenize..

  3. pelos

    yook o kısma daha gelemedim. hazır aldım bijulanddan. :)) bana dizayn kısmı düştü sadece. hulya65 teşekkür ederim sana da.

  4. pelos

    olabilir. bir de bu boncukların içinden beyaz beyaz un gibi bişeyler çıkıyor. kimyasını algılayamadığım boncuk türlerinden.

  5. sesiber

    Cam boncukların içinden çıkar o un gibi şeyler. Hatta bazen kullanırken kendiliğinden dökülür, sığıyor sandığın çivinin başı hoop diye kurtulur, mesela yüzüğün boncuğu lüp diye çorbana düşer.

  6. pelos

    :)) sibel abla çok hoşsun.. komik bişey gelmiş başına :)) bu burdan cam boncuk kullananlara kulağına küpe olsun :))

  7. kondor

    bu burdan cam boncuk kullananlara kulağına küpe olsun :))

    cam boncuk mu kulağa küpe olsun çorbaya düşme ihtimali oyy ya 2 bilinmeyenli denklem çıkarttım. bir tane daha çalışırsan aynı modelden büyük boncuktaki zemin rengiyle altta kullandığın boncuğu aynı renk yap bakalım ahenkle dans yeteğinde değişim olacak mı küpelerin.hoş bu konuda usta sesiber ama öyle esti bana.

  8. pelos

  9. pelos

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum