Mavili Yeşilli İki Örgü Bikini

-

örgü bikini
Örgü bikini giyeceğim bu yaz, kafayı koydum bir kere. Birkaç kilo vermem ve de bikini ördürecek birini bulmam gerekiyor sadece ;) Bu iki model de çok hoşuma gitti. Sanırım birini halam birini de kuzenim örer bana, rica edersem kırmazlar diye umuyorum. Bakın biri şu, diğeri de bu.

örgü bikini

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

8 yorum gelmiş

  1. fdogan

    bikiniler çok güzel ama yazın örgü bikini giyme olayını anlamıyorum, havuza ,denize girsen yün çeker suyu kurumaz , güneşlensen zaten sıcak bir de bikini örgü. yani niye bikini örerek zorluyoruz olayı anlamadım :)

  2. xmadame

    fazla bilmiyorum ama sanıyorum bikiniler merserizeden örülüyor o yüzden düşündüğünüz kadar kötü olmaz fdoğan ama illaki normal bikini kadar rahat değildir her güzelin bi kusuru olduğu gibi :D aah ah biz kadınlar güzel olmak uğruna nelere katlanmıyoruz ki dimi ama…
    ben ona değil de nikine takıldım yaw kahve sevimez mi :D

  3. fdogan

    xmadame merserize de olsa bu iş bana göre değil :) yine de merakımı giderdiğiniz için çok teşekkür ederim. Günde 4-5 kupa hazır kahve içen biri olarak kahvesiz bir yaşam hayal edemiyorum.

  4. senayatilgan

    Şimdi öncelikle bende bu örgü bikinilerin yaza ve hatta sulu ortamlara uygun olduğunu düşünmüyorum :)
    1. şekil almaz kalıp gibi oluyorlar normal bikini üzerinize yapışıyor ve hiç olmazsa çekiştirebiliyorsunuz bunu bir taraftançekseniz diğer taraf komple gelecek :)
    2. su çeker kurumaz, normal bikini özel su tutmayan kumaşlardan yapılıyor herhalde (emin olmamakla birlikte :))
    3. Ne kadar merserize de olsa sıcak olur bence :)
    Çok güzeller ama kullanışlı değillerdir herhalde…
    Bu arada kahveyi gerçektende sevmediğini yazdığını okumuştum biryerde:) Bu neki meyveyi yada çikolatayı hiç sevmeyen bayanlar bile var :)

  5. betty123426

    bikiniler çok hoş bende aynı şeyi düşünüyorum (kurumaz).ama denize giremediğimiz durumlarda ;) güneşlenmek için kullanışlı olabilir üstü kurumasa ne olacak ki ohhh ıslak ıslak buz gibi serinler insan :)

  6. ledda

    çok güzel görünüyorlar bende şöyle düşündüm kendimce bunun altına bir parça daha örerek bluz gibi de bikininin üzerine yazlıkta yada tatilde giyilebilinir :D

  7. kahvesevmem

    ben de yüzerken kullanışlı olmadığına katılıyorum ama güneşlenirken ya da şortun üzerine filan çok güzel olacağını sanıyorum. sonuçta istiyorum ne yapayım :) bir de nostaljik geliyor bana, hoşuma gidiyor.

    gelelim esas önemli meseleye ;) kahve sevmiyorum hakikaten de. çay deseniz bayılırım, her daim içebilirim de kahve bana acı geliyor. istediği kadar şekerli olsun, hiç damak tadıma uygun değil. e çok faydalı bir şey filan da değil, o zaman bir kaybım yok. ama şöyle birer kahve yapalım da muhabbet edelim dendiğinde eşlik edemiyorum, o fena :))

Bir Cevap Yazın