Mavili Yeşilli İki Örgü Bikini

-

örgü bikini
Örgü bikini giyeceğim bu yaz, kafayı koydum bir kere. Birkaç kilo vermem ve de bikini ördürecek birini bulmam gerekiyor sadece ;) Bu iki model de çok hoşuma gitti. Sanırım birini halam birini de kuzenim örer bana, rica edersem kırmazlar diye umuyorum. Bakın biri şu, diğeri de bu.

örgü bikini

8 yorum gelmiş

  1. fdogan

    bikiniler çok güzel ama yazın örgü bikini giyme olayını anlamıyorum, havuza ,denize girsen yün çeker suyu kurumaz , güneşlensen zaten sıcak bir de bikini örgü. yani niye bikini örerek zorluyoruz olayı anlamadım :)

  2. xmadame

    ben ona değil de nikine takıldım yaw kahve sevimez mi :D

  3. fdogan

    xmadame merserize de olsa bu iş bana göre değil :) yine de merakımı giderdiğiniz için çok teşekkür ederim. Günde 4-5 kupa hazır kahve içen biri olarak kahvesiz bir yaşam hayal edemiyorum.

  4. senayatilgan

    Şimdi öncelikle bende bu örgü bikinilerin yaza ve hatta sulu ortamlara uygun olduğunu düşünmüyorum :)
    1. şekil almaz kalıp gibi oluyorlar normal bikini üzerinize yapışıyor ve hiç olmazsa çekiştirebiliyorsunuz bunu bir taraftançekseniz diğer taraf komple gelecek :)
    2. su çeker kurumaz, normal bikini özel su tutmayan kumaşlardan yapılıyor herhalde (emin olmamakla birlikte :))
    3. Ne kadar merserize de olsa sıcak olur bence :)
    Çok güzeller ama kullanışlı değillerdir herhalde…
    Bu arada kahveyi gerçektende sevmediğini yazdığını okumuştum biryerde:) Bu neki meyveyi yada çikolatayı hiç sevmeyen bayanlar bile var :)

  5. betty123426

    bikiniler çok hoş bende aynı şeyi düşünüyorum (kurumaz).ama denize giremediğimiz durumlarda ;) güneşlenmek için kullanışlı olabilir üstü kurumasa ne olacak ki ohhh ıslak ıslak buz gibi serinler insan :)

  6. ledda

    çok güzel görünüyorlar bende şöyle düşündüm kendimce bunun altına bir parça daha örerek bluz gibi de bikininin üzerine yazlıkta yada tatilde giyilebilinir :D

  7. kahvesevmem

    ben de yüzerken kullanışlı olmadığına katılıyorum ama güneşlenirken ya da şortun üzerine filan çok güzel olacağını sanıyorum. sonuçta istiyorum ne yapayım :) bir de nostaljik geliyor bana, hoşuma gidiyor.

    gelelim esas önemli meseleye ;) kahve sevmiyorum hakikaten de. çay deseniz bayılırım, her daim içebilirim de kahve bana acı geliyor. istediği kadar şekerli olsun, hiç damak tadıma uygun değil. e çok faydalı bir şey filan da değil, o zaman bir kaybım yok. ama şöyle birer kahve yapalım da muhabbet edelim dendiğinde eşlik edemiyorum, o fena :))

Bir Cevap Yazın

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

Örgü bikini üstü nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Örgü bikini bakmaktan vazgeçmedim

| | 2 Yorum

Örgü bikini ve mayo deyince Lisa Maree

| | 1 Yorum

Örgü bikini aksesuarları

| | 3 Yorum

Örgü mayo ve rengarenk retro esintiler

| | 1 Yorum

Örgü mayokini pek bir hoş imiş

| | 0 Yorum

Örgü bikini ipe dizilir mi?

| | 1 Yorum

Örgü bikinide nostaljik havalar

| | 2 Yorum

Vintage Örgü Bikini

| | 2 Yorum