Mavisofracım umarım posta yazıdan önce gelir:)))

-

Banka kartınız, kredi kartınız veya market kartınız elinizin üstünde olsun ister misiniz?:))))) diye sormuş ve kedişli eldivenimi burada paylaşmıştım:)Bu ikinci çalışmam:) Canım mavisoframa:) Üstündeki düğmeler gibi hepimiz hayat boyu gülümseyelim inşallah:)

27 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    dişciden yeni geldimmm kızlarrrrrrrrrrrrrrrrrr son yorumlarda mavi sofracımı görünce kalbim durucak sandımmm :D:D ayy kıyamam bana özel örmüşsün hemde ayy ne diycegimi bilemedimm çok duygulandımm çok moral oldu cnm bu bana çoooooooooooookkk çoook teşekür ederim ..benim çantam çok dagınıktır market kartları kredi kartları arar dururum çok iyi oldu temmuz ayında bile takarım hiç affetmem:))))))))))))))))))

  2. okuyan

    öncelikle geçmiş olsun tatlım:)sen özelsin tabii ki özel olarak öreceğim:)))) kullanmasan bile benden bir anı olsun sana:) eh tabi temmuz ayında pek takmanı tavsiye etmem:))) bilsem merserizeden örerdim:)))))

  3. mavisofra

    :)))))))))))))allah iyligi versin emi etiketette çoçuklara yazıyo tabi mavi soframa yazıcak hali yok oda ayrı tabi:))))))))))))))

  4. okuyan

    mavisofracım valla benim etiketlerin yarısından fazlası yok, anlamadım neden… ve çocuklara diye etiketlemedim ben:)

  5. mavisofra

    cnm bnm saol valla güzel degil:))))))))))))))))))) sanada güzel denmiyo hemen adres istiyon alırım diyon ödüm patlıyo bişey demeye:D

  6. okuyan

    aşkolsun sana… birbirimize ufak mutluluklar vermenin kime ne zararı var yahu… sen güzel de vazgeçme:))))

Bir Cevap Yazın

Ebru renkte file gelin eldiveni

| | 0 Yorum

İnci düğmeli, kalın saten kurdeleden üretilmiş fiyonklu, ekru / krem rengi file gelin eldiveni / nikah eldiveni / nikah şapkası eldiveni. Detaylı bilgi için blogumu ziyaret edin! Beril Öke Gülen...

Beyaz tül eldiven / nikah eldiveni

| | 0 Yorum

İnci boncuklu, saten kurdeleden üretilmiş fiyonklu, likralı, beyaz tül gelin eldiveni. Beyaz ve kırık beyaz gelinlikler / nikah elbiseleri için uygundur. Detaylar blogumda! Beril Öke Gülen...

Şeker pembe tül eldiven

| | 0 Yorum

Özel sipariş üzerine hazırlamış olduğum pembe tül bilekli, saten kurdeleden üretilmiş fiyonklu, likralı tül eldiven. Detaylar blogumda! Beril Öke Gülen...