MEŞE PALAMUTLARI :)

-

meşe palamutlarından buz dolabı süsü tıklayınn:))

EVİNİZDEDE DOĞANIN GÜZELLİĞİNİ YAŞAYINNN!!! Sonbaharın gelmesiylee meşe ağacı palamutlarını dökmeye başladı:)..bu palamutları toplayarakk değişik tasarımlar yapmaya ne dersiniz???? mesela ;bu palamutları topladıktan sonraa istediğiniz şekilde renklendirinnn..:)

meşe palamutlarından buz dolabı süsü:))daha sonrada renklendirdiğiniz bu palamutların arkasına küçük mıknatıslar yapıştırınn..

meşe palamutlarından buz dolabı süsü:))buzdolabı süsleriniz hazırrr…güle güle kullanınnnn;))))

6 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    aa çok hoşmuş…yaa gülmeyin ama bişey diycem…ben ağaçları pek tanımam…meşe palamutu da hiç görmedim…şuralarda rastlamasam,meşe palamutu denen şeyi hep bir balık türü zannedecektim :)))şşttt….sakın güldüğünüzü görmeyeyim…mutlu bayramlar :)

  2. yagmurkar

    bu yaprak meşe ağacının karakteristik özelliğidir. tabi meşe ağaçlarının da bir çok türü mevcut fakat bu şekilde loplu oluşuyla meşe ağaçlarını diğerlerinden ayırt edebilirsiniz..bu aylarda bu ağacın dibine baktınığınızdada pek çok palamut görmeniz mümkün tabiki..istersenizz bu palamutları alıp dikin bir ağacınız olsun , TÜRKİYE ÇÖLLEŞMESİN-DÜNYA ÇÖLLEŞMESİN!!! ..istersenizde böyle dekoratif şekilde kullanın:) tabiki en güzeli ikisini birlikte yapmak palamut bol :)

Bir Cevap Yazın

Keçe peçetelik yapımı

| | 2 Yorum

Sahanda yumurta şeklinde keçe nihale yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden çaydanlık kılıfı yapımı

| | 0 Yorum