Metal kutu yenileme

-

dekupaj-ile-metal-kutu-susleme
Bu metal kutuyu bir kola firmasının yaptığı kampanyadan almıştık. Dışı o şekliyle hoşumuza gitmedi, bir tane de dikiş kutusuna ihtiyacım vardı, neden olmasın derken ortaya bu proje çıktı :) Metal kutuyu sprey beyaz boya ile boyadım, üzerindeki resmi internetten bulmuştum. Transfer tutkalı ile kutuya geçişini sağladım. Metal kutunun kuruması için bir gün bekleyip resmi sonra uyguladım. Resmin kuruması için de bir gün bekleyip üzerindeki fazla kağıdı soydum. Son olarak sprey vernikle, vernikleme işlemini bitirdim. Böyle dikiş kutum kullanıma hazır hale geldi :) Bu ve bunun gibi diğer projelerimi görmek için Yaldızlı Fikirler‘e beklerim!

dekupaj-ile-metal-kutu-susleme-

9 yorum gelmiş

  1. ebkaran

    Elinize sağlık çok güzel olmuş… yalnız biraz daha ayrıntılı açıklayabilir misiniz nasıl yaptığınıza dair… bir de yazıcıdan aldığınız çıktıya transfer tutkalı süsürünce dağılmıyor mu, fotokopi olması gerekmez mi.? Bir de transfer tutkalı dediğiniz şeyle dekupaj tutkalı aynı şey mi??

  2. Yaldizli Fikirler

    Merhaba arkadaşlar! :)
    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz fikir verebilmiş olmak çok güzel. :)) Aslında blog sayfamda fotoğraflarla ayrıntılı bir şekilde açıkladım, isterseniz oraya göz atabilirsiniz sevgili Ebkaran. :) Yazıcıdan aldığım çıktı tutkalla birleşince dağılma gibi bir problem olmadı, resim kendini muhafaza etti; transfer tutkalı uygulandığında resmin kuruduktan sonra su ile soyulması gerekiyor (onu da gösterdim sayfamda:) ama dekupaj tutkalında soymaya gerek yok.Eğer dekupaj tutkalınız varsa daha kolay olur yapması benim evimde sadece transfer tutkalı olduğu için onu kullandım o biraz uğraştırıyor.Şimdiden hepimize kolay gelsin! :))

Bir Cevap Yazın

Yaldizli Fikirler

Her türlü hobiyle uğraşan en çok dikiş dikmekten zevk alan bir ekonomist.

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Saksı boyama, yenileme örneği

| | 2 Yorum