22 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Sevgili Bengi abla,sakız kutusundan olursa ancak ilaç kutusu oluri bu linkteki de daha büyük bir şey:) Dose chocolate diye piyasa da yeni bir rulo çukulata var bir o kutulara bak istersen. Buraya teneke olanlardan ben kıyamıyorum üstlerini kaplamaya çok güzeller :Bu ilk link li yazım umarım başarmışımdır:)

  2. BENTOL

    fiamma1ilk kez görüyorum bu markayı ve ürünleri demek ki markette sakız – draje reyonunu daha bir dikkatli incelemek gerekecek :)bengi ablafikir süper süper süper

  3. fiamma1

    sakız değil carrrf. cikolata reyonuna bak:)) el kadar bunların büyüklüğü:) ayyy korkuyorum isim yazmaya,yazılıyor mu boyle aleni isimler??

  4. fiamma1

    Dadanmayın kızlar alışkanlık yapıyor, cikolatası için değil dışı için alıyorum ben:))Uzerindeki resimler ve seramik dali eserleri vs cok guzel.birinci seriyi tamamlayayım 2. başlayacağım kolleksiyonculuk benimkisi:)))

  5. sesiber

    şimdi linke baktım da bu çikolatalar yerli malıymış. sonra çeşitlere bakarken aaa bizde de var bundan dedim. yuvarlak kutulu 2 bölmeli bitter oranı değişik olanlardan, kahve için almıştım. fimo kaplarım diye atmamıştım kutularını. aferin yurdum insanı, güzel iş yapmış. ben alırken bile ithal sanmıştım. dondurması da varmış.

  6. fiamma1

    Aaaaa Sesiber şaşırdım,hakkımı yiyiyorsun, Dali,Da vinci,Picasso… bak gördün mü sanat bilgim nasılda gelişiyor gerisi teferruat:))

  7. Bengi Abla

    yuvarlak kutuyu görmüştüm ama diğerlerini farkedememişim tüh tüh tüh :)))ayy yazık bunları kaplamaya gerek yok :)

  8. kriizantem

    Hangi çikolata bu yaaa. Niye ben görmedim hiç, karfırada:)) giderim ama nasıl böyle birşey dikkatimi çekmedi ki.

  9. Bengi Abla

    sonunda istediğim ölçülerde metel kutuyu buldum. Kardeşimin odasını toparlarken elime geçti ve hazine bulmuşçasına sevindim.Kardeşimin parfüm ambalajı :))

  10. sesiber

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum