Mevsimlik bir kazak

-

kazak modelleri
Merhaba arkadaşlar. Bu defa da dün akşam biraz vaktim varken diğer dikişlerimin arasına bu kazağı sıkıştırdım. Kazak demek ne kadar doğru bilemiyorum ama bu mevsimde kullanabileceğim rahat bir kazağım oldu. Daha fazla görsel ve yapılış ayrıntısı için blogumu ziyaret edebilirsiniz. Umarım beğenirsiniz :)

kazak modelleri

kazak modelleri
Makine dokuması merserize bir kumaş, o nedenle çok güzel dökümlü durdu. Önünü kısa arkasını da uzun yapmak istedim. Kotlarla giyerken önden belini pantolon içine sokabilirim çünkü :) Kenarları akmasın diye de sürfile çekince kendinden büzgüleri de oldu kenarlarda, daha ne olsun! :)

18 yorum gelmiş

  1. GGuven

    Bu ne hamaratlık, bu ne beceridir ya.. Allah nazardan saklasın seni. Her gün yeni bir ürün, her gün yeni bir şıklık. Çok beğendim gerçekten. Ellerine sağlık

  2. senayatilgan

    :) Gülsüm Hanımcım çok teşekkür ederim :) Aklımda daha ne fikirler var liste kabarık onun için her gün dikmeliyim yoksa yıllarca bitmez haha :)
    :) Nuray Hanım :) Beğenmenize sevindim :)

  3. hayalignesi

    pozlar pozlarr:) yıne havalı havalı fotograflar :) sergıye gelebılseydım sanırım ılk sızı tanırdım:) elınıze saglık:)

  4. xmadame

  5. senayatilgan

    xmadame :) Ben bulurum arada denk geliyor işte parça kumaşlar arasında bu tarz şeyler :) Beğenmene sevindim canım :)
    Filizcim burada fotoğraflar jumbo boy da ondandır :) Bloglarda bu kadar büyük olamıyor :) 10marifet güzelliği de var tabi o herşeye yansıyor :)

  6. brnnyvz

    valla çok kullanışlıve çok hoş bir kazak olmuş taytlarla rahatlıkla kullanılabilir elinize sağlık:)

  7. senayatilgan

    B ve C nin arasında V harfi var ama ben brnnyvz yazdığımı düşünürken V yi atlayıp nasıl oldu da C ye basarak crnnyvz olarak yazdım bilemiyorum :) Yazım hatası olabilir elbette ama nicklerde yazım hatası yapmayı sevmem bunun için özürlerimi kabul et brnnyvz :)

  8. senayatilgan

    :) serpilcim makine falan alma dikeriz kuzum dikeriz meraklanma.. Sen şimdi kışlıklarına yoğunlaş gelince bende de dikeriz inşallah :)

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum