Cuma, Aralık 9, 2016
Mevsimlik bir kazak

Mevsimlik bir kazak

18

kazak modelleri
Merhaba arkadaşlar. Bu defa da dün akşam biraz vaktim varken diğer dikişlerimin arasına bu kazağı sıkıştırdım. Kazak demek ne kadar doğru bilemiyorum ama bu mevsimde kullanabileceğim rahat bir kazağım oldu. Daha fazla görsel ve yapılış ayrıntısı için blogumu ziyaret edebilirsiniz. Umarım beğenirsiniz :)

kazak modelleri

kazak modelleri
Makine dokuması merserize bir kumaş, o nedenle çok güzel dökümlü durdu. Önünü kısa arkasını da uzun yapmak istedim. Kotlarla giyerken önden belini pantolon içine sokabilirim çünkü :) Kenarları akmasın diye de sürfile çekince kendinden büzgüleri de oldu kenarlarda, daha ne olsun! :)

18 YORUMLAR

  1. Bu ne hamaratlık, bu ne beceridir ya.. Allah nazardan saklasın seni. Her gün yeni bir ürün, her gün yeni bir şıklık. Çok beğendim gerçekten. Ellerine sağlık

  2. :) Gülsüm Hanımcım çok teşekkür ederim :) Aklımda daha ne fikirler var liste kabarık onun için her gün dikmeliyim yoksa yıllarca bitmez haha :)
    :) Nuray Hanım :) Beğenmenize sevindim :)

  3. nerden buldun bu örgümsü kumaşmı desem ne desem harika bişeymiş tiril tiril dökümlü durmuş hoş ve zarif ellerine sağlık…

  4. xmadame :) Ben bulurum arada denk geliyor işte parça kumaşlar arasında bu tarz şeyler :) Beğenmene sevindim canım :)
    Filizcim burada fotoğraflar jumbo boy da ondandır :) Bloglarda bu kadar büyük olamıyor :) 10marifet güzelliği de var tabi o herşeye yansıyor :)

  5. B ve C nin arasında V harfi var ama ben brnnyvz yazdığımı düşünürken V yi atlayıp nasıl oldu da C ye basarak crnnyvz olarak yazdım bilemiyorum :) Yazım hatası olabilir elbette ama nicklerde yazım hatası yapmayı sevmem bunun için özürlerimi kabul et brnnyvz :)

  6. :) miscloy leoparlı şeyleri pek tercih etmem aslında bu benim tek leoparlı kıyafetim de denebilir hatta ama bunun altına bende yakıştırdım nedense :) Teşekkürler beğenmenize sevindim…
    :) serpilcim makine falan alma dikeriz kuzum dikeriz meraklanma.. Sen şimdi kışlıklarına yoğunlaş gelince bende de dikeriz inşallah :)