Meyve suyu şişesini dekupaj ile süsleme

-

şişe süsleme

Peçete dekupaj ile yenilediğim meyve suyu şişeleri bambaşka bir hale dönüştü. Boyutları da çok uygun ve görünümleri güzel olan şişeleri atmak yerine bu şekilde dekoratif geri dönüşüler yapabilirsiniz siz de. Şişeleri öncelikle, yapacağınız dekupajın desenine uygun bir zemin rengine birkaç kat boyamanız yerinde olur. Boyamayı ponpon fırça ile daha rahat biçimde yapabiliriz. Boya katları arasında daima bir süre beklemeli, boyanın tam olarak kurumasına izin vermelisiniz. Tabii ki şişeyi önceden güzelce temizlemek ve kurutmak gerekiyor ki işlem güzel tutsun, bu tüm dekoratif boyama çalışmaları için geçerli.

Boya tamamen kuruduktan sonra, desenini beğendiğiniz bir peçetenin ince katlarını ayırın. Şişenin üzerine, hava kabarcığı kalmayacak şekilde düzgünce dekupaj tutkalı sürün. Tutkalın üzerine fazla vakit geçirmeden peçete katını titiz bir biçimde yapıştırın. Peçetenin yırtılmaması için özenli olmalısınız. Bir sünger yardımıyla peçete katının hava kabarcıksız bir biçimde oturmasını sağlayın. Olduğuna emin olduktan sonra biraz kurumasını bekleyin ve üzerinden bir kat daha dekupaj tutkalı ile geçin. Peçete transferiniz bu şekilde hazır olacaktır. Bütün çalışma bittikten sonra verniklerseniz çok daha iyi görünür ve kullanışlı olur. Ben şişenin ağız kısmını da natürel ip ile süsledim.

Peçete dekupaj, peçete transfer nasıl yapılır, daha detaylı anlatımlarını ve videolarını, 10marifet’in dekoratif boyama bölümündeki özel dekupaj kategorisinde bulabilir, yüzlerce dekupaj fikri arasından ilham alabilirsiniz.

Tabii ki dekupaj çalışması yapmak için sadece peçete kullanacaksınız diye bir kural yok. Özellikle yeni başlayanlar için peçete çok ince kaçabilir, kolay zedelenmeler olabilir. Beğendiğiniz herhangi bir deseni normal kağıt üzerine çıktı alabilir, özellikle başlarda daha düz bir yüzey üzerine denemeler yapabilirsiniz.

Cam şişe üzerine bir dekupaj çalışması nasıl yapılır, aşamalı fotoğraflı bir paylaşım için de buraya tıklayabilirsiniz:

CAM ŞİŞE ÜZERİNE DEKUPAJ NASIL YAPILIR?

Bir Cevap Yazın

Esra Akin

Hobileri olan, hayallerinin peşinde koşan biri...

Cam şişeye kolay transfer uygulama

| | 0 Yorum

Video: Dekupajlı minik tepsi nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekupajlı ahşap poşetlik

| | 0 Yorum

Birbirinden güzel dekupaj fikirleri

| | 0 Yorum

Dekupajlı ahşap simitçi sehpası

| | 0 Yorum

Video: Soft transfer ile dekupaj nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye kolay transfer nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum