Mineli Tren

-

Mine (emay) tekniği ile yapılmış çok şeker bir pano çalışması. Eşimin anneannesi, bu ince sanatın ülkemizdeki öncülerinden biri olarak bu konuda çok sayıda esere imza atmış bir isimdi. Bu çalışma, 30 yıl önce torununun doğumunda ona hediye olarak yaptığı bir iş. Acele içinde fotoğraflayabildim, daha iyisi olsun isterdim ama paylaşmadan da edemiyorum.

emay

8 yorum gelmiş

  1. ecerce

    bu harika bir şey, emay tekniği uygulaması çok zor bir teknik diye biliyorum.. diğer çalışmalarından örnekler de var mı?

  2. yagmuryurek

    harika görünüyor yorum yapmadan önce bu işin nasıl bi iş olduğunu araştırdım :) bayağı emek isteyen bir işmiş anneannenin ellerine sağlık :) sağınız solunuz hamarat anneannelerle dolu maşallah :D

  3. senayatilgan

    Ben de sen yaptın sandım shane. O kadar canlı duruyorki yıllanmış olmasına imkan veremedim… Tekniği ve yapılışını bilmem ama çok güzel figürlermiş..

  4. shane

    hakikaten zor bir teknik, çok sabır ve dikkat istiyor en önce. benim yapmaya çalıştığım işlerden eklemeler yapmıştım, şurada ve şurada örnekler var mesela. burada tekniği de basitçe anlatmaya çalışmıştım. biraz boşlamıştım ama şimdi yeniden kurdum masamı, düzeneğimi. anneanneden öğrenme şansına eriştiğim için mutluyum. kendisini çok yakın zamanda kaybettik, o nedenle özellikle kendimi geliştirmek ve güzel şeyler üretmek benim için artık bir görev gibi hissediyorum. bu zarif sanat konusunda kesinlikle ilerlemek amacındayım. sizinle paylaşmak zevk olacak tabii ki yaptıklarımı.

  5. esinsel

    oldukça zor bir iş,sizin daha önceki çalışmalarınızı hatırlıyorum çok güzellerdi :) devam etme isteğinize sevindim,anneanne huzur içinde uyusun.

Bir Cevap Yazın

shane