Mini baby

-

25 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    farfinle, farfoşun ne alakası var ki???? var da ben mi anlamadım acaba???? sonra güneşedoğrum aytacımın bebeğine neden senin adını koysun ki?? aytoş koyardı:)

  2. farfin

    hee heee oda güzelmiş acemim,ama güneşdoğrum diyorki bebeğin adı farfoş,banada farfoş diyor, ya biz bu bebekle adaşız,yada bu bebek benim:))

  3. gunesedogru

    aytacrafts demişki;

    bende isim verdim bu nedenle … e farfine ben bazen farfoş demiyomuyum şekerim :)

  4. farfin

    evet işte bende onu diyorum güneşedoğrum benim adımı vermiş bebeğe çünkü en çok beni seviyoo çatlayın:)))

  5. fiamma1

    micro yumuk bebiş:) kolye ucu o belli ama resim detayları görünmüyor:(Aytacığım senin ellerin herhalde en az bu bebekler kadar minicik olmalı:)ellerine sağlık canım… acaba bir büyüteç koyup önüne resim çekilse olur muydu?

  6. Figen abla

    aytaçımm,beni ve benim gibileri de düşün…kız benim normal görüş mesafem bile iki metre filan :)))noolursun biraz büyüt bebişleri ki rahat seçebilelim…ben körüm kız :))))

  7. AtelierCafe

    bütün yorumlara ayrı ayrı teşekkürler,bebeğin adı farfoş:)))teşekkürler sevgili güneşedoğru ve farfin,acemim teşekkürederim,marullo çok teşekkürederim,banucam beğenmene sevindim,rengi kendim buluyorum ya küçük bir parça artmıştı e sonrada işe yaramıyor böyle değerlendiriyorum kalan parçaları,fiammam ellerim hiç küçük diğil benim keşke olsaydı,yakın çekim yapmayı öğrenmem lazım benim.figen ablacımm bunları artıklardan yapıyorum,büyük bebekler hazır yakında gelecekler merak etme,gMze1120 teşekkürler:)

  8. banuca

    Fotoğraf makinanız benimki gibi yakını güzel çekmiyorsa, “scanner”ınız varsa oradan taratın, sonuç mükemmel oluyor:))

  9. sybella

    Ellerine sağlık aytacım, şahane olmu ben hayatta yapamam böyle minnacıcık şeyleri, allah sabır versin :D

  10. nalana

  11. banuca

    Nalancığım, hani scanner varya, resim,evrak v.s taratıp bilgisayara geçiriyorsun, işte ben onu kullanıyorum. Kapağını açık olarak tutuyorum, objeleri koyuyorum, üzerinede fon olabilecek karton, örtü gibi birşey örtüp taratıyorum, sonuç mükemmel oluyor:))

  12. nalana

    iyi fikir banucuğum sağol deneyeyim.sesi büyüteçle bakarsn görünüyor:)nasılsın,görüşmüyoruz bu ara?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum