Minik babet patik

-

babet patik

Geçenlerde düşündüm, yetişkinler için babet patikler çokça yapılıyor, hatta moda oldu bu aralar diyebilirim. Ben de bunun üzerine “minik babet patik” yapmaya karar verdim. Resimde gördüğünüz gibi modelde cırt cırtlı bağcık tarzında bir şey ürettim. Ayrıca çiçek figürleri işleyerek daha hoş görüneceğini düşündüm. Umarım sizler de beğenirsiniz.

Bu tarz örgü kız bebek patiklerini beğeniyorsanız, daha fazla model, örgü bebek patikleri bölümümüzde sizi bekliyor. Örneğin bunun gibi daha birçok sevimli model var:

Cici örgü bebek patikleri

orgu-bebek-patikleri-5-1-530x491

Bir Cevap Yazın

Gulerhobi

10.10.1963 yılında Elazığ ’ da dünyaya gözlerimi açtım . 8 aylık bebekken istanbula yerleştik . Yaklaşık 50 senedir İstanbul ’ da ikamet etmekteyim . 1982 yılında Milli Eğitim ‘e bağlı bir lisede kütüphane memuru olarak göreve başladım .. Bu benim ilk görevimdi ve tabiki ilk iş tecrübemdi.. Erenköy Kız Lisesi ‘nde yaklaşık 5 sene kadar çalıştım … O günlerimi ve tabiki iş arkadaşlarımı çok özlüyorum .. Tabiki aralarından halada görüştüğüm arkadaşlarım var .

Evlendikten sonra oğlum dünyaya gelmeden önce çalıştığım bu okuldan istifa etmek zorunda kaldım . 1989 ‘ da biricik oğlum Uğur ‘ u dünyaya getirdim. Çocuğum 3,5 yaşına gelene kadar göreve başlamadım ve evde onunla ilgilendim.

1991 yılında Bostancı Emekli Sandığı‘ nda yeniden göreve atandım . Hala bu kurumda görev yapmaktayım .. Tabiki bu arada 2007 yılında Emekli Sandığı , SGK olarak değiştirildi.

Çocukluğumdan beri El Sanatları ’ ve Müziğe daha doğrusu Güzel Sanatlar ’ ın her dalına karşı ilgiliydim. Tabiki evde boş zamanlarımda Örgü çeşitleri ve resimle uğraştım .. O yıllarda biliyordum ki bu bana yetersiz gelecekti. Bu nedenle 2005 – 2007 yılları arası Halk Eğitim Kursları ’ na katılarak . Ahşap Boyama , Takı Tasarım alanlarında kendimi geliştirdim.. ve her biri için sertifika almaya hak kazandım ..

2007 yılından bu zamana kadar olan süreç içerisinde boş zamanlarımı hep el sanatları ile uğraşarak geçirdim.. Haliyle bu kadar süre içinde bayağı bir arşivim oldu… Örgü çeşitleri , Ahşap Boyama , Takı Tasarım alanlarında çok sayıda modeller ürettim. Bu modelleri kesinlikle para kazanmak amacı ile yapmıyordum .. Tamamen hobi olarak evde boş zamanlarımın değerlenmesi için yapıyordum .. ve tabiki işten geldiğimde tüm günün yorgunluğu, ancak bu işleri yaparak atabiliyordum.

Yanlız eksik olan bir şeyler vardı.. Ürettiğim ürünleri insanlarla paylaşmalı ve onlarında fikirlerini almalıydım.. Bu yüzden oğlumdan destek alarak bu siteyi açtık .Artık bu site aracılığı ile yıllardır arşivlediğim ürünleri sizlerle paylaşmanın sevinci içerisindeyim..

Tabiki çalışan insan olduğum için siteyle fazla zaman geçiremiyorum .. Ama şunu belirtmek isterimki.. Zamanla yaptığım tüm ürünleri Gulerhobi.com ’ da sizlerle paylaşacağım. Her zaman söylediğim gibi Üretmek Sanattır der , Websitemi ziyareten eden tüm dostlara teşşekürü bir borç bilirm.

Koca gözlü bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum

Çiçekli patik örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kırmızı beyaz haroşo bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum

Farecik bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Ayıcık patik örgüsü – bebek örgüleri

| | 0 Yorum

Paten şeklinde bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Tavşanlı bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum

Rende modeli bebek patiği örgüsü

| | 0 Yorum

Minion bebek patiği yapımı

| | 0 Yorum