Minik patenli kız duvar süsü projem

-

kırkyama
Bu projede kağıtla birleştirme yöntemini kullandım. Panonun ebatları yaklaşık olarak 45 cm x 45 cm oldu. Kar tanelerini elde işledim. Ücretsiz şablonu bu sitede bulabilir; eğer kağıtla birleştirme yöntemi sizin için yeni ise bu anlatım ile bu konu hakkında fikir sahibi olabilirsiniz..

kırkyama
Daha fazla fotoğraf ve ayrıntı için blogumdaki  bu yazıya ve bu yazıya göz atabilirsiniz.

4 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Yöntem falan çok güzelmiş gerçekten bir sürü şey yapılabilir bu yöntemle çok orijinal duruyor fakat birşeyi de belirtmeden geçemeyeceğim :) Siz patenli kız olduğunu yazmasanız anlayamayacaktım :( Belki bakış açım farklıdır bilemiyorum ama yada kızın montunun kesimi çok sert de mi anlaamadım bilemiyorum ama biraz zor anlaşılıyor patenli bir kız olduğu gibime geldi. Halbuki o kadar sade ve duruki ama ben anlamayı beceremedim :)

  2. shane

    çok hoş ve orijinal bir iş olmuş gerçekten. buz pateni izlemeyi fanatik bir biçimde sevdiğim için ayrı bir güzel buldum. elinize sağlık.

  3. rumeysa.a

    @shane, @zulaltan, @senayatilgan teşekkür ederim. @senayatilgan mantonun kesimi biraz sert evet belki o yüzden ilk başta anlayamadınız. Ben de ilk gördüğümde başlığının nasıl olduğunu tam anlayamamıştım sonradan alıştım ve anlayınca da çok sevdim. Tasarım bana ait değil. Tekrar teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum