Çarşamba, Aralık 7, 2016
Minni Mouse sırt çantası

Minni Mouse sırt çantası

8

keceden-minnie-mouse-cocuk-sirf-cantasi-modelleri
Merhabalar, Minnie Mouse hayranı minik bir prenses için keçeden sırt çantası yapmam istendi. Kullanışlı olması açıdan arka kısmını kulaksız çalıştım ve tabii ki fermuar da diktim. Görselden de anlaşılacağı üzere gülümse, kirpik ve toka detayları için işleme ipi kullandım. Çantanın eni 21 cm, boyu 22 cm ve derinliği ise 10 cm. Ben çok sevdim umarım sizler de beğenirsiniz. Daha fazla fotoğraf için facebook sayfam.

8 YORUMLAR

  1. ben de minnie mouse severim :) çok güzel olmuş. daisy de çok severim bu arada, çok ukala ve kendi dünyasında yaşayan bir tipti daisy, eski mickey filmlerinde çok eğleniyordum ben daisy ile. o geldi aklıma bak şimdi.

  2. Çok teşekkür ederim :) Şimdi siz yazınca çocukluğumda mickey izlemediğimi farkettim. Bir erkek kardeşim olduğu için genelde ninja, örümcek adam, tsubasa izlerdik. Hiç sevmezdim ama bana ait olan zamanları sırf kardeşime inat heidi izleyerek geçirirdim :( Çocukluğumu hatırlattığınız için ayrıca teşekkürler :)

  3. Tam 10 numara olmuş açıkçası bayıldım. Özellikle de yeğenim bayıldı. Acaba sizden birşey rica etsem çokmu saçmalamış olurum. Yeğenimde istiyor da bu çantada teyze beraber yapalım mı diye ama hiç bir bilgimiz yok yardım edebilir misiniz nasıl yaptınız anlatır mısınız? :)

  4. Merhaba 34brisa, rica ederim :) hiç bilginiz yoksa burdan anlattıklarımla yapmanız biraz zor. Tekrar yaparsam sizin için yapım aşamalarını fotoğraflayacağım söz :)