Mint yeşili hastane çıkış tulum seti

-

Mint yeşili hastane çıkış tulum seti, çiçekli süslemelerden hoşlanan anne adaylarının ilgisini çekebilir.
Bugün özellikle son dönemlerin favori rengi mint yeşili ile yaptığımız bir çalışmayı sizlerle paylaşmak istedim. Süslü annelerimizin süslü prensesleri için hazırladık bu takımımızı. Çift kat kurdelelerimiz ve birbirinden güzel çiçeklerimizi kullanarak hem zarif hem de süslü bir tasarım çıkardık ortaya. Tulumun yaka kısmında, şapkanın uç kısmında kullandığımız dantel ve inci süslemeler ile birlikte güzel bir uyum yakaladığımızı düşünüyorum.
Bebek tulumu, şapka ve eldiven takımına uygun olarak bir de bebek takı yastığı ekledik. O da yine mint yeşili kumaştan, üzeri yapma çiçekler, dantel ve inci süslemeli. Hastane ziyaretine gelenler için bebek takı yastığı olarak, evde bebek odasında ise dekoratif olarak uzun yıllar kullanılabilir.

Umarım annelerimizin minik prensesleri için pembe dışında alternatif bir renk seçeneği sunan modelimizi beğenirsiniz.
Herkese kolay gelsin :)

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz.

oykulutasarimlar

Bir Cevap Yazın