Minyatür Ev Yaptım…

-

Nohut oda, bakla salon mini mini bir ev yaptım. Üstelik cipimizde var köpeğimizde. Çok sevimli oldu sanki. İnşallah kendi evimizi de yapmak nasip olur bana. Hani yuvayı dişi kuş yaparmış ya:-) Kuş deyince evin çatıda kuşu eksik. Onu da kondurmalı bi ara. Kafiyeli mi oldu ne?Buyrun bloğuma :-)

21 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    ah ah ah…minyatür ev :))))en ciddi takıntılarımdandır….şöööyle bir minyatür ev yarışması başlatsa birileri de katılsak..hem gözümüz gönlümüz açılsa ne şahane olurduuu :)))))çok hoş olmuş ablam..ellerine sağlık….

  2. sari melek

    Figen abla, alya nurten torum, nazesen hepinize çok teşekkür ediyorum. beğenmenize çok sevindim. fikir de harikaymış. çok süper olur. yazıyı yazma meselesi nedir anlamadım. yeniyim henüz. yazı yazıldığı andan sonra mı başlıyor yarışma. alya nurten torum ablacım haklısın yine yaparım. zevkle yaparım :))

  3. sari melek

    hepinize teşekkür ediyorum. beğendiğiniz için.

    alya nurten torum diyor ki;evet canım yazı yayınlanınca bir ay filan süresi olur.o sürede yapan yayınlar.en çok tutulan birinci olur.

    teşekkürler cevap için. bir kişi bir den fazla yapabiliyor mu? sanki yetiştirebilecek mişim gibi:))

  4. sari melek

    03belinda teşekkür ederim cevap için ayrıca beğenmene sevindim. ben artık istesemde bırakamam mi. minyatür aşkı düştü içime bi kere. devamı gelecek tabi ki.daha başlamasın ama. çünkü zaman isteyen bi iş bu. ha diyince olmuyor ki :)) ayrıca başlamak için de bi şevk lazım.Figen abla bana da bi güç verir misin başlayabilmem için:))

  5. Figen abla

    sarı meleğim,ben dağ başında yaşıyorum..burada aradığım hiç bir malzemeyi bulamıyorum…ama minyatür ev lafını daha duyar duymaz şöyle bi bakındım etrafıma..hiç uygun birşey yoktu…ama mutfak tezgahının üzerindeki boş peynir kutusu ne güne duruyordu?hemen aldım plastik peynir kutusunu….ve……..az kaldı…bitmek üzere…dış cephe boyasını da yapayım,ekleyeceğim siteye :)))ne demişler?azimle yola çıkan,dağlar aşarmış…gerçi tam olarak böyle demiyorlardı ama anladınız siz onu :)))))))))

  6. sari melek

    Figen ablacım çok teşekkür ediyorum. Valla sana ne diyim bilemiyorum. Ben başlamaya güç ararken sen bitirivermişsin. E becerikli kadının hali başka oluyor…mavi sofra teşekkür beğendiğin için. Resim konusunda haklısın. cep telefonuyla çektiğim için bulanık çıkıyor. enn kısa zamanda fotoğraf makinesi alıyorum inşallah. hangisi iyidir hiç anlamam. onu bi araştırıyım. bilen varsa yardımcı olsun bu garibe:))pinkly cim teşekkür ederim. evet yarışma var. minyatür ev yarışması. nazesen yazısını yazacaktı. ama akıbeti bilinmiyor:)) nerede bu kadın ayol :))aytacrafts teşekkürler sanada.beğenmenize sevindim hanımlar. benim gibi çiçeği burnunda bi blogcuyu mutlu ettiniz. Allah da sizi mutlu etsin. hepinizi seviyorum:))

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum