29 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Valla minyatur olarak tek tek objeler guzel hayran kalmamak elde değil yanlız cok fazla kalabalık ortalık.mesela mutfakta 2 tane ayaklı masa, duvardan direkli sehpalar,banyodaki resimler cok fazla cokk, birer bir orjinali boyleyse eger vay ki ne vay:)

  2. Figen abla

  3. gunesedogru

    Figennnn; neeee !!! birde tiyatro işine mi girdinnnn :)))) detayları acilenn bekliyoruz o zaman :)farfin, fiamma, ebru, belinda; bende size katılıyorum :))

  4. sesiber

    Kondoooorrr koş gel bak!!!!Fiamma evet ilk odada abartmışlar olayı ama çok güzel yahu.Satış amaçlı set hazıtlamışlar ya ne buldularsa koymuşlar işte. Fiyatından belli zaten:))Etsy’den minyatür objeler aldım birkaç ay önce. Fırsat bulamıyorum ki kendime birşeyler yapmaya.Bakın bu ve bu benim oldu :)Figen abla senin marifetlerini saymaya el parmakları yetmeyecek, ayaklara geçiyoruz derhal:)

  5. sesiber

    Ben de bayılıyorum, paravan yapıcam bir de, sonra onları bir odada toplayacağım, ayyyyyy “hepimiz cicişiz” :))

  6. Yamali bohca

    Gerçekten çok güzel, hele kuzineli sobaya bayıldım. Paylaşım için teşekkürler.Figen Abla tiyatroyla ilgilendiğini bilmiyordum. Bende tiyatroyu çok sever ve ilgilenirim hatta iki yıl üst üste ehliyet senin neyine dön şinasi köyüne adlı oyunu yönetip çıkartmıştım. Senin oynadığın oyunu çok merak ettim, yazarsan çok sevinirim. Keşke imkanım olsada izlemeye gelebilsem:))

  7. Figen abla

  8. Yamali bohca

    Oyunda başarılar diliyorum. Umarım herşey istediğin gibi olur. Bilirim o heyacanı… Ayrıca komedi oynamak ve yönetmek dramdan çok daha zordur. Allah işinizi rast getirsin:))

  9. Figen abla

    canlarım benim..oyun internette var…bi göz atın isterseniz..SESSİZLİĞİM BENDEN DEĞİLYAZAN:ERHAN ADSAYben bu oyunda kulakları ağır işiten,salak bir anneyi canlandırıyorum :))))şu 24 nisanı bi atlatalım,arzu ederseniz oyun cdsi gönderirim sizlere de canlar…şu anda oyunun finali için melek kostümleri dikmeye çalışıyorum :((bir de deli gömleği dikmem lazım :((Allah mahçup etmesin,o kadar çok yapılacak iş var ki canlar :'(

  10. Figen abla

    yamalım…melek kostümleri nasıl olmalı? :(((deli gömleğini yaparım ama melek kostümlerinde çok zorlanıyorum :'((((ben ve oyundaki üç çocğumruhani bir sahnede melek olucaz..ama ne giymeliyiz?kefenle melek kıyafeti arasında birşey bulmalıyım :'(((((

  11. Yamali bohca

    Figen Abla yeni gördüm kusura bakma dışarı çıkmamız gerekti. Eve yeni geldik. Beyaz renkte kabarık etekli arkasında kanatları olan bir kostüm olabilirmi acaba. Kanatları bir teli kanat şeklinde büküp kumaşla kaplayabilirsin( hani 23 Nisanlarda çocuklara kelebek yaparlarya onun gibi ) Teksi okumaya fırsat olmadı, okuyunca belki daha iyi yardımcı olurum.

  12. fiamma1

  13. fiamma1

  14. sesiber

    Kendim yapabildiklerimi yapıyorum ama herşey de yapılmıyor, yapılsa da çok zorlama oluyor. Mesela mankeni yapabilirdim ama orjinal parçalar olsun istedim elimde. Dikiş makinası bir tane daha aldım, onun taburesi de var.Şarkhanda mı gördün onları? Öyleyse benim için alır mısın yolun düşerse?

  15. nazesen

    çok güzeller.Güneşe doğru teşekkürler bu güzel paylaşım için.Figencim ne güzel bir etkinliğe katılmışsın yine.Belkide seni izlemeye gelebilirim.Akçayda bir arkadaşım var onu ziyarete gitmeyi planlıyorum.Tabi hava iyi olursa….Heyecanlandım şimdi.

  16. fiamma1

    Sevgili Sesi, bir daha ne zaman giderim bilmiyorum ama yine gitmem gerek onu biliyorum cunku biz de aradıklarımızı henuz bulamadık. Şimdi hastayım:(,giderken gun evvel belli olur zaten sana haber veririm telefon ile resimlerini ceker gonderirim al dersen de seve seve alırım:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum