Pazartesi, Aralık 5, 2016
Mısır Bebek Hüberya, Mısır Köyüne Yeni Geldi

20

mısır bebek
Mısır köyüne yeni Hüberyalar eklendi. Çok şekerler değil mi? Ayrıntılar için  buyurmaz mısınız? :)

Paylaş
huber
Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

20 YORUMLAR

  1. bu ne titiz ve hızlı çalışma …teşekkürler düzeltme için sevgili shane.hiç kıskanmayın dükkan sizin:)))

  2. Bu konuşmalar bizi mi çatlatır nitelikte olmuş o zaman :) Biz çatlayalım kıskançlıktan :) Çok güzel olmuş yine huber… Ellerine sağlık…

  3. teşekkür ederim sevgili tugbacanyurt.sevgili yagmuryurek’in de dediği gibi ( ki genelde düzeltmeyi sever,hiç üşenmez ve sözünü esirgemez) ismime hitaben huber dendiği anlaşılıyor.benim rumuzum huber, bebeklerimn adı Hüberya:) evet mısır köyü yeni eklenenlerle büyüyor ve böyle güzel yorumlar büyümesine katkı veriyor.sevgiyle kalın:)

  4. çalışmalarını ilgiyle ve de bayılarak takip ettiğim kişilerden güzel yorumlar almak beni çok mutlu ediyor.çok teşekkür ederim sevgili ecerce:)

  5. isim de pek güzel sevgili huber, sizin adınızdan geliyor herhalde. yaptıklarınıza hayran olmamak elde değil. tebrik ederim.

  6. Evet senayatilgan olaylı ‘huber’ hitabındaki sırrı açıklıyor :)
    Huberya’ bebişlerin ismi :) huber (yani benim kastettiğim) huberya bebişleri yapan kişi oluyor :)
    Bunca yazdıktan sonra tekrardan ellerine sağlık diyelim huber :)