Mısır Bebek Hüberya, Mısır Köyüne Yeni Geldi

-

mısır bebek
Mısır köyüne yeni Hüberyalar eklendi. Çok şekerler değil mi? Ayrıntılar için  buyurmaz mısınız? :)

huber

Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

20 yorum gelmiş

  1. huber

    bu ne titiz ve hızlı çalışma …teşekkürler düzeltme için sevgili shane.hiç kıskanmayın dükkan sizin:)))

  2. senayatilgan

    Bu konuşmalar bizi mi çatlatır nitelikte olmuş o zaman :) Biz çatlayalım kıskançlıktan :) Çok güzel olmuş yine huber… Ellerine sağlık…

  3. huber

    teşekkür ederim sevgili tugbacanyurt.sevgili yagmuryurek’in de dediği gibi ( ki genelde düzeltmeyi sever,hiç üşenmez ve sözünü esirgemez) ismime hitaben huber dendiği anlaşılıyor.benim rumuzum huber, bebeklerimn adı Hüberya:) evet mısır köyü yeni eklenenlerle büyüyor ve böyle güzel yorumlar büyümesine katkı veriyor.sevgiyle kalın:)

  4. huber

    çalışmalarını ilgiyle ve de bayılarak takip ettiğim kişilerden güzel yorumlar almak beni çok mutlu ediyor.çok teşekkür ederim sevgili ecerce:)

  5. gulhanim

    isim de pek güzel sevgili huber, sizin adınızdan geliyor herhalde. yaptıklarınıza hayran olmamak elde değil. tebrik ederim.

  6. senayatilgan

    Evet senayatilgan olaylı ‘huber’ hitabındaki sırrı açıklıyor :)
    Huberya’ bebişlerin ismi :) huber (yani benim kastettiğim) huberya bebişleri yapan kişi oluyor :)
    Bunca yazdıktan sonra tekrardan ellerine sağlık diyelim huber :)

  7. huber

    evet bu kadar güzel açıklanır ve bi o kadar da keyiflendirilir:)
    tekrar teşekkürler sevgili senayatılgan:)

Bir Cevap Yazın