Modası geçmiş abiye kıyafetin dönüşümü (kutu kaplama)

-

kutu kaplama
Bu sefer dolapta boşuna yer kaplayan abiye kıyafete göz koydum :) İlk önce annemin aldığı cam kaselerin kutusunu istediğim ölçülerde keserek bir kutu çıkardım ortaya, kapağının üstünü de açtım. Sonra da kutuyu abiye kıyafetten kestiğim beyaz kumaşla kapladım. Kapağının üstü de dantelli olsun istedim, bunun için de hediye gelen ve hiç kullanmadığım çorabı kestim :) İncilerle süsledim, bir tane de kurdele yapayım dedim :) İçine parfümümü yerleştirdim resim çektim, sonra da incileri de yerleştirip öyle resim çekmek geldi aklıma :)

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

70 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    harıkaaaa muhtesemmm tek kelımeylee şahaneee olmus senaatcımm…bayıldımmm bayıldımmm bayıldımmmmm….sahıbı yoksa talibim benn bu güzelligeeee:))))

  2. senayatilgan

    Oyyyyy …. İki dakika bir girip çıkayım şöyle bir bakayım dedim senin yüzünden giriş yaptım siteye ve eminim şimdi bir saatten önce çıkamam beni bekliyorlar :) Amaaaannn beklesinler vallahi buna yorum yapmadan geçmem :)
    Bu ne Senaat kutuda çığır açmışsın :) Kutuyu da yanında düğüne götürsen hoşgeldin diyecekler o denli şahsiyetli olmuş yani :) Bayıldım, rengine ayrı yine çoraptan yaptığın danteline ayrı bittim vallahi gelin bilem olabilir bu düğünde ha :) Ellerine sağlık…
    Ve sana birşey daha söyliyim sayfada aşağıya doğru inerken sadece resimlere baktım ve bu resmi görünce ‘ Bu senaat’in ‘ dedim ve baktım Sen :) İmzanı atmışsın :)

  3. senayatilgan

    Bu sorunun geleceğini biliyordum :) Kuzum gezmelerden başımı kaldıramıyorum :) Sabah piknik akşam konser etkinlik derken vallahi uykularımdan çalışıyorum yani bildiğin gibi değil :) Serpille deliisibunlar yakaladı beni face de :) Onlarda dediler işten gelemiyorsun sanmıştık ama gezmelerdeymişsin diye : :) Havalar ısındı Şenay gezmelerde :) Gelin dedim gelmediniz geleydiniz hep birlkikte geziyor oalcaktık :) Ama yok Bursa orta nokta dedin gelmedin, eğlencenin orta noktasındayım şu anda bekliyorum :)

  4. senayatilgan

    Nasıl eğlence bu :) Sen konser veriyorsundur evde kesin :) Gel bize de ver o zaman :) Gel kuzum konser vermeye geeellll, konser almaya gel (Eşim gitar çalar ben söylerim sesim de iyidir yani :) ) Siz gelmeye bahane isteyin ben bulayım :)

  5. Senaat

    coooookk tesekkur ederim senayatilgan.haklisin gelin havasinda birsey oldu bu sefer ki kutu :) beyaz kumasla calsmak zormus onu anladim ama :) herzamanki gibi muhtesem bir yorum gelmis senayatilgandan dedim okudukca ve mutlu oldum :) cok sagol ve gezmelerinde de bol eglenceler :)

  6. senayatilgan

    Hahaha :) Depresyona mı girerim :) Öyle güzel ifade ettinki olurda karşılaşır bir iki şarkı söyleyelim, kim söylesin dersek aramızda yağmuryurek söylemesin diycem hemen :) Ne şekilde olursa olsun, ister çal, ister oyna yada söyleme :D Hep mutlu olun inşallahhhh :)

  7. Bediaaa

    Bedia:Yok Senaat abla ne yaparsam yapayım kutularını geçemem eline su dökemem valla yine mükemmel yine mükemmel işte. :D bananeee bende istiyorum acaba denesemm mi ?

    İç ses: (denesem de elime yüzüme bulaşır kessin. beyaz ve ben … haha komik. :D )

  8. esinlenmisdunya

    gerçekten çok şahane olmuş..ellerinize sağlık..hemmen bende bu fikirden yararlanıp yapmaya çalışacağım ama sanırım bu kadar güzelini yapmak oldukça zor…özelllikle de iç kaplaması mükemmel olmuş..sanırım benim bu konuda sizden baya bir öğreneceklerim var….:)

  9. Senaat

    bediacim diyorum ya hep yeterki iste. Hem illa beyazla mi calisman lazim. Sen daha degisik rengini yapabilirsin kendinden de biseyler katip tamamladin mi eminim guzel bisey cikar ;)

  10. Senaat

    tesekkur ederim evimdeki mutluluklar. Bu arada bir aciklama yapayim.boyle ustu acik bir kutu yapmak icin oldukca sert bir karton kullanmak lazim

  11. zulaltan

    kutuların sunumu da her zaman ki gibi mütiş gözlerimden kaçamadı yani 3-) o incilerin kutudan sarkması ne güzel durmuş :) inciler oranın denizinden çıkan inciler mi yoksa senaat ?

  12. Senaat

    her zaman her detayi yakalarsin zaten :) burda deniz yok ama dunyaca unlu kocaman bir göl var Ohrid gölu.inciler ordan cikiyor :)

  13. GGuven

    Eh.. Çalışma böyle mükemmel olursa yorumların da ardı arkası kesilmez. Bir kaç gündür 10 Marifete uğrayamamıştım. Bir geldim ki… 51 yorumlu bir gönderi var. Bu nedir ki dedim ama görünce nefesim kesildi. Çok ama çok güzel olmuş. Benim gibi romantikler için mükemmel bir çalışma. Fazla söylenecek bir şey yok ama şunu mutlaka söylemeliyim. KISKANDIM. Bu ilgiyi, bu yorumları ve bunları fazlasıyla hakeden tasarımı kıskanmamak elde mi? :)))

  14. Senaat

    cooook tesekkur ederim GGuven :) evet bazen yorumlarin ardi arkasi kesilmiyor,bide 10marifet sayesinde bir suru arkadasimiz oldu,arik hepimiz birbirimizi taniyoruz.arada baska seyleri de konusmaya dalabiliyoruz :D mesela bundan onceki paylasimimda 104 yorum olmus,gorunce ben de sasirmistim :D kutuyu begenmenize sevindim ve bakin sizin sayenizde 53 yorumlu olacak :D tekrar guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim :)

  15. esinlenmisdunya

    senaat,benim bir sorum var..kutuların içini kaplamak için kullandığın kumaşı daire şeklindemi yoksa kutunun şeklinde mi kesiyorsun? denedim denedim olmuyor çünkü…:)

  16. Senaat

    iki sekilde de yapabiliyorum ama eger ki duz sekilde kesilmis bir kumasi yanlarindan yapistirarak tutursan daha kolay olur.sonrada dibine yapistirici surup kumasi burusuk halde dibine hafifce kesik yerleri gorunmeyecek sekilde halledebilirsiniz :)

  17. Senaat

    haklisin.oyle biseyler yapmam lazim.okadar seyle ugrasiyorum,yap boz duzelt.fotograf cekmeye useniyorum :D video ceksem allah bilir nekadar uzun olur.hep kirparak duzenlemem gerekecek :)

  18. durununannesi

    ben bu kutuyu kaçırmışımmm..harika olmuşş..ozaman kutu işine girişmemiştim yeni giriştim o yüzden şimdi gözüme çarptı..gerçekten kusursuz olmuşş..ellerinize sağlık..

  19. hayaliatolye

    ellerinize sağlık,gerçekten harika olmuş.Ama bu etrafımız da ki herşeye göz koyuşumuz ne olacak bizim halimiz,ben de herşeye bundan bir şey çıkar mı ? paranoyasıyla bakıyorum :)

  20. Senaat

    haklisin hayalatolyesi :) acaba bundan bisey cikar mi diye diye birikenleri nereye toplayacagimi sasirdim artik :D bu bir hastalik diyorum ama guzel bir hastalik :) guzel yorumunuz icin tesekkur ederim :)

Bir Cevap Yazın

Senaat

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum