Modası geçmiş abiye kıyafetlerden kutu kaplama

-

kutu kaplama
Evde kullanılmayan ve modası geçmiş ne varsa değerlendiririm bir sekilde deyip bir kenara ayırıyorum ve kutu yapıp sonra da neyle kaplasam diye düşünüp aralarından seçiyorum :) Bu sefer bu kutular çıktı :) Bordo renkli saten kumaş abiye bir kıyafetten, altın rengi saten kumaş bir gömlekten, turkuaz rengindeki kumaş da bir bluzdan. Böylece hepsi bir araya gelmiş oldu :)

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

kutu kaplama

18 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    Sevgili Senaat, az önceki yorumum gitmemiş bu ikinci yorumum oluyor haberin olsun.
    önceki yorumumda bu Senaat neden artık kutu yapmıyor, yoksa evde kesecek kıyafet kalmadı mı acaba diyordum :) hatta bir kampanya başlatalım eski kıyafetlerinizi atmayın Senaat’a yollayın diye.
    neyseki kıyafetler bitmemiş sende, yine mükemmel kutular yapmışsın.
    renk uyumu mükemmel
    işçilik mükemmel
    sunum desen bir içim su
    çok güzel olmuş
    ellerine sağlık Kuğu Senaat :)

  2. Senaat

    coook tesekkur ederim filiz :) sen her zaman yaz,senin yazdigin hersey hep guzel oluyor hep yuz gulumsetiyor :) sensiz 10marifet eksik gelirdi bana,iyi ki varsin :)

  3. meralice

    harika olmuş. kutunun içi, dışı, kurdeleleri hepsi harika olmuş. işçilik desen o apayrı bir ustalık. ellerine emeğine sağlık süper olmuş.

  4. acemimarifet

    maşallahhhhhh çok güzeller en çokta şu içini nasıl yapıyosun anlamıyorum bir türlü ayarlayamadım kafamda:) öyle yapamadım o yüzden bu arada neden senin hala bloğun yok satışın yok ben bunları alırdım:)

  5. senayatilgan

    Ohhhh ne bluz kalmış ne gömlek ama harikka olmuş yine.. Şu fiyonkların dökümüne hayranım ilk gördüğüm andan beri… Çok başarılısın kuzum sen tütü maşallahhhh :)

  6. Senaat

    acemimarifet cook tesekkur ederim :) kutunun icini kumasla kaplamak aslinda cok kolay.genis bir serit seklinde kumasi kesip kutunun yanlarindan ice dogru yapistiriyorsun sonrada icindeki kumasi burusuk bir hale getirip kutunun dibine yapistiriyorsun :)
    insallah yakinda benim bir blogum olur ama ben turkieyede yasamadigim icin satis isini basarabilirmiyim bilmiyorum ama mumkun olsa yaptiklarimin begenilip,alinmak istenmesi cok hosuma gider :)

  7. Senaat

    senaaayy senin diktigin kumaslardan artan ne varsa onlardan da kimbilir nekadar guzel seyler cikar :) sallar yapmissin zaten,bu yuzden sen de cok basarilisin ve sana da masallah :) guzel yorumun icin cok tesekkur ederim :)

Bir Cevap Yazın

Senaat

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum